شدم خرس خوش خواب.از بس این چند روز خوابیدم دچار تورم چشمولانی شدم.

این چه جور انتخاب قالبه که فقط ۱ قالب هست توش؟خوب می نوشت قالب اجباری آسمان!

تقریبا همه ی دوستان گرامم رو گم کردم.به جز معدودی از بقیه بی خبرم.یکی جواب mail نمی ده یکی idش به ملکوت اعلا پیوسته...

در حال حاضر خیلی وقت ندارم به اینجا برسم.فقط به خاطر قولی که دادم می نویسم.چقدر هم نوشتنم موثره! مدتی ملت از شرم راحت بودن...

این روزا یکم خل وضع شدم.یعنی بیشتر از قبل...

نکته ی گنگی در زندگیم کم کم باید یافت بشه اما نمی شه.رفتم یش مامان بابا خودم رو روان کاوی می کنم می گم در کودکی من آیا چرا واقعا حادثه ی رخ داده؟طفلکی ها نگام می کنن..

چند روز دیگه می رم مسافرت.موجود دوپایی هست که من چشم دیدنش رو ندارم در این پست وقت نمی شه در پست بعدی مفصلا شخصیت این جانوری اجنبی رو توصیف می کنم.

کسی که چیزی برای نوشتن نداره مجبور نیست بیاد بنویسه.مجبوره آیا؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ

هییی خدااا ! یا به من عقل بیشتری بده یا به من پول بیشتری بده !!
از نظر دیدگاه روانشناسی و در راستای اثرات بجای مانده بعد از شکست ناخواسته در کنکور و عدم تعادل روحی چنین افرادی که موقتاً راستای اصلی تمرکز فکریشونو در زندگی و در تعادل روحی روانی از دست دادن که منجر به عوارضی گاها بسیار خطرناک چه برای خودشون و چه برای اطرافیانشون میشه این رفتارت الان کاملا عادی و طبیعیه !

امیر پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

هییی خدااا ! یا به من عقل بیشتری بده یا به من پول بیشتری بده !!
از نظر دیدگاه روانشناسی و در راستای اثرات بجای مانده بعد از شکست ناخواسته در کنکور و عدم تعادل روحی چنین افرادی که موقتاً راستای اصلی تمرکز فکریشونو در زندگی و در تعادل روحی روانی از دست دادن که منجر به عوارضی گاها بسیار خطرناک چه برای خودشون و چه برای اطرافیانشون میشه این رفتارت الان کاملا عادی و طبیعیه !

نگین(دختر آریایی) پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام مونارک عزیز...
خوبی؟
مرسی از اینکه بهم سر زدی....
خب....نمیدونم....راست میگی شاید مجبور نباشه....
خوبه...من خودم این سمایلی ها رو خیلی دوست دارم برای همین بهت توصیه کردم...
روزت مبارک عزیزم....
دیگه همین....
موفق باشی...

فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد