اومدی؟...نشد...نشد...نشد؟...نشد!...نتونستی...شاید...صرف ن؟...نه!نه!نه!

آروم...ساکت...سنگین...صبور...

خدا...خدا...خدا...

اومدی؟...نشد...

پ.ن:خدا اموات بلاگ اسکای رو مرحمت بفرماید!بالاخره چندتا قالب برای آدمهای تنبلی مثل من(وفقط من) گذاشت.

پ.ن:یادش به خیر کلی زور زده بودم که بفهمم پ.ن یعنی چی؟یک عدد انسان نیکو کار که ان.شاا... خیر دنیا و عقبی ببیند مرتبه ای در بلاگش ذکر فرمود و در من بسیار شادی رفت..

نظرات 2 + ارسال نظر
شاذه سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
رفتم تا پایین خوندم. بامزه مینویسی
این پ.ن هم عجیب چیز بدردبخوریه=)

امیر پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

فهمیدم ... نفهمیدم.... فهمیدم.... نفهمیدم.... فهمیدم ؟!
چی گفت .... چی نگفت .... چی شد.... چی نشد ؟!
متمرکز ... باهوش... پر قدرت !
خدا.....خدا....خدا.....
فهمیدم.... فهمیدم ؟
پ.ن : خب تو هم یه انسان نیکوکار بشو بگو ببینم پ.ن مخفف چیه ؟!!!
پ.ن : هرچی زور زدم نفهمیدم چی گفتی !! منظورت از این اومدو رفت و شدو نشد آپلود شدن پستت بود یا قالب وبلاگ یا آیا چی بود ؟!
میگم سلام ! D:
خوبی ؟
...
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد