اندر داستان قبولی ناگهانی باید خدمتتون عرض کنم که بی خوابی زده به سرم و فکر می کنم ۳ شبانه روزی باشه که نخوابیدم...

خوب چی کار کنم؟فکرم مشغوله خوابم نمی بره

هر بلاگی توی لیست بلاگ سکای در این بحبوحه آپ شد سر زدم...

هرچی سی دی فیلم و آهنگ تازه بود گوش و نگاه کردم(اونهایی که موجود بودن)

فی الجمله اینکه چرا صبح نمی شه؟حوصلم سر رفت..

این جانب که الان اینجا حضور به خودم رسانیدم وسط انبوهی از کاغذ و کتاب با زحمت فراوان جای کیبورد و صندلیم رو خالری کردم و در کمال آرامش شامگاهی نیمه صبحگاهی منتظرم مامان بابا بیدار شن برن سر کار...

حالا فایدش چیه من نمی دونمبازم نیستن که حرف بزنیم که!!!

کیبورد کمی تا حدودی خوشحال به نظر میاد...شیفت گیر می کنه به جای ۱ حرف چندتا حرف بی ربط تایپ می شه..

امروز نه یعنی همین الان در همین زمان بی گاه چهار و پنجاه و هفت دقیقه ای صبح روز ۱شنبه مورخ ۱۸/۶ کسی به من گفت مصیبتم!

خوب به من چه؟حرف بی منطق می زنه بعد به من می گه لجبازی و لجبازیم به قول خودش مصیبته!

این موجود شبه انسان دخترعموی گرام بنده میباشد....خیلی گله ولی اغلب عصبانیش می کنم...از خباثت خود بسیار مشعوف می باشیم

وقتشه برم سراغ یخچال...دلم هله هوله خواسته....

فعلا...شب و گویا صبح خوش...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

امیدوارم حالت خوب باشه ...

امیر چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ

یعنی واقعا آیا هنوز زنده ای ؟!! ;)

پویا پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

کجاااااااایی؟
دلم واست تنگ شده

امیر جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

خدا رحمتت کنه ! دوست خوبی بودی .... !
با ائمه و اولیا خدا محشور بشی !!

امیر دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

الاغ نگرانت شدم !

ثالث شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ http://shakhse-sales.blogsky.com

سلام
همین الان کلیک کن ولی اف کن بعد بخون چون باید با حوصله باشی

امیر یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ق.ظ

اگه دستم بهت میرسید حالیت میکردم که کی باید آپ کنه !
حالا من ۱۰ روز از آپ قبلیم میگذره این مدت هم کلی آپ کردم ! این الاغو بگو که ۱۰۰ روز از آپ قبلیش میگذره بعد به من میگه !
از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن بعد بازم یه سوزن به خودت بزن کاری به مردم نداشته باش ! ;)
سلام !
خوبی‌؟
چه خبرا ؟
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد