خواستم خودمو گول بزنم، خاطره ها رو ریختم یه گوشه و گفتم: فراموش کن، اما یه چیزی ته قلبم خندید و گفت: یادمه
نظرات 6 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

امیر جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

خوبی ؟ ...

مرسی.شما خوبی؟

امیر شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ

یه سبد گل یاس, یه سبد گل نرگس, یه سبد گل میخک, یه سبد گل سرخ تقدیم به تو ... برو سر چهار بفروش سودش نصف نصف !! D:

نه خیرم.خودت گل بخر .خودتم برو بفروش.خودت هم مثل یه پسر خوب همه ی پولش رو بده به من.

امیر شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ

هیچشم بلد نیستی خودتو گول بزنی ! ;)
...
از تابش خورشید به جسد بی جان یک سگ فهمیدم که حتی لاشه یه سگ نیز لایق بوسه های خورشید است ! ;)

بله!متاسفانه یا خوشبختانه این بار حق با جناب عالی می باشد...

امیر شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ

یامه نه ! یادمه درسته...

خیلی خوب حالا.چرا می زنی؟
اصلا کی می گه من نوشتم یامه؟ D:
(مرسی که متذکر شدی)

الهام شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

قرارمون نبود ...تو بیخبر بری ...من خسته شم که تو بی همسفر بری .... نه این قرارمون نبود .....من رنگ شب بشم ...تو سرسپرده شی ....من جون بلب بشم ... باور نمیکنم .....این تو خود تویی ....این تو که از خودش بیخود شده تویی باور نمیکنم ....عشق منی هنوز ....گاهی بقلب من ؟؟؟سر میزنی هنوز !!!


آ آ زدم قدش خوب من دیگه همش میام پیشت
توهم بیایا:-
اگه می خوای تبادل لینک کنیم هم بیا بگو تا لینکت کنم!


[قلب][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد