سلام...

کلی نوشتم  پاک شد

و اما...در این روزهای خوش نیمه خنک پاییزی زندگی مزه ی دیگه ای داره...(چیه خوب؟حداقل صبح ها که هوا نیمه خنک می شه)

اصولا من در پاییز موجود شیطونی می شم...بر عکس تابستونا که کمی ته مایه ی فوضولیم می خوابه و تاحدودی ( و تاکید می کنم تا حدودی ) انسان ملایم رو به آرومی می شم

هر روز صبح تا ایستگاه اتوبوس می دوم بلکه کمی مستحفیض بشم.امروز مغازه دار سر کوچه بهم گفتن:پدر جان هر روز دیرت می شه؟

توی دفتر قدیمیم که از چند سال پیش هر متن جالب توی کتاب بلاگ یا هرجایی مخوندم توش می نوشتم این جمله رو پیدا کردم:(از کتاب فکر می کنم رزماری)

اختلاف زنها فقط در ماهیچه ی رانشان است...(ترجیحا سکوت اختیار می کنم)

از هیکل آدمهایی که بازوهای ماهیچه ای قلمبه دارن خوشم نمی یاد...

تا حالا به کلاغ خیره شدید؟من هر وقت کلاغ می بینم بهش زل می زنم.آخه از شتر هم عجیب تره.(من عاشق شتر می باشم ولی هنوز در مورد کلاغ تصمیم نگرفتم)

چشم های مشکی درشت...پاهای عضلانی قوی...با اون نگاه همیشه طلب کارانه و نوک چشم درارش کافیه دلش بخواد در نقش ارازل و اوباش بهت گیر بده!...تازه سینشم می ده جلو را می ره...کلا موجود قلدوریه...

باورتون می شه ساعت میدون ونک خوابه؟!!!

روز اولی که رفته بودیم جسد تشریح کنیم من از شدت جسد ندیدگی و شوق لحظه ی دیدار داشتم ذق مرگ می شدم.همین که دوست جسدمون به مجلس مشرف شدن یکی از پسرها غش کرد!

بنده ی خدا چیزیش نبود که...فقط یکم آش و لاش بود...

 سالن تشریح تقریبا بری از هر گونه حیاته...خودش که مثل غسال خونست ... نگهبانش هم شبیه مومیایی های خدا بیامرز می مونه ( اما من خیلی دوستش دارم) ...ساعتش هم روی ۹ و ۱۰ دقیقه زندگی رو بدرود گفته...

پیام نور چقدر خرج می کنه...خودشو با تبلیغ خفه کرده...کم مونده بگه یه پولی هم بهتون می دم دردتون هم بجونم بیاید درس بخونید...

می خواستم رشته ی دیگه ای هم پیام نور بخونم خیلی موافقت نشد...گفتن تا ۱ سال دیگه همین درست آن چنان سنگین بشه که دیگه وقت این کارا رو نداری...بزار درست تمام شه بعد...

حالا کو تا درسم تمام شه تا اون موقع می تونم ۳ تا لیسانس بگیرم

نظرات 4 + ارسال نظر
الیاد چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

شعر های ناتمام من،

به پای کسی در همین نزدیکی است ..

کسی که حضورش را باور خواهم داشت !!

کاظم چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
مونارک یعنی چی؟
بعد اینکه نوشته هاتون قشنگ بود(از نظر جمله بندی)
موفق باشین
جسد ندیده
اه اه

سلام.مرسی که به من سر زدید
مونارک یه جور پروانه است که می تونه مایل ها بدون استراحت کوچ کنه...
خوب ندیده بودم مگه چیه؟

الیاد پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام .. مونارک خانومی !!

ممنون از حضورت .. خوبه .. دوستی ها همین طوری شروع می شن دیگه !!

ذوق شعری اصلا مگه معنی هم داره؟
شما که انقدر خوب می نویسین !!

اگه اجازه بدید لینکتون می کنم و هیچ توقعی هم از شما ندارم !!

باز هم ممنون .. ایلیاد

به خدا منم از کسی توقعی ندارم!D:

الهام پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://inspiration67.blogfa.com

سلاااام...ممنون از لینک منم تو رو لینک می کنم...!!!بووووووووس



راستی:می شه بگی رشتت چیه؟؟؟آخه ما هم جسد داریم!!!!:)


بعد از کلاغ خیلی بدم می یاد.......بعد هم زیاد بهش زل نزن یه دفه دیدی کار دستت داد..نیششششششششش



فهلاْ بابای ی ی ی

نخیرم...نمی شه...
تازه دارم عاشقش می شم...
فقط مرددم شتر رو بیشتر دوست داشته باشم یا کلاغ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد