یه روز اومدی گفتی مامان بازی دیگه تمام شد.هر چی بود تا الان بچه بازی بود.من دیگه بزرگ شدم و دارم می رم.

گفتم صبر کن.من هنوز بچم.منم یه روز بزرگ می شم.

ولی تو بی تفاوت رفتی...

من بزرگ شدن رو توی رفتن تو فهمیدم و تصمیم گرفتم بچه بمونم.

حالا برگشتی و می گی تو از اول بزرگ بودی و رفتنت بچه بازی بود.

من هنوز بچم اما نه اون بچه ی قبلی...

حالا منم که نمی خوام برگزدی...

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

شرط می بندم خودتم نفهمیدی چی گفتی ! :((

خیلی هم فهمیدم..
اصلا خیلی فهمیدم...
من خیلی خیلی فهمیدم...
خوب فهمیدم دیگه...

سید مجیب سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://ahledel110.blogfa.com

سلام
عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد پس باید ...

می دونی من از اینکه وبلاگهایی رو می بینم که حرف دل می زنن خیلی لذت می برم و...

یاحق

منم از اینکه کسی بهم سر بزنه لذت می برم D:
مرسی دوست عزیز که یادی از من کردید...

سید مجیب سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

راستی این اسمتون یعنی چی؟؟؟

یزدی ها به مناره میگن موناره نکنه شما مناره کوچک هستی؟؟ که می شه مونارک؟؟؟

به قول امیر یه جور جونوره!
راستش تا حالا شده بهم بگن از بی احساسی مثل تنه ی درخت می مونم ولی کسی نگفته شبیه مناره هستم!!!

رویا سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com

بوی تو می آید ..... شاید نزدیکمی!!!! نمیدانم...... دوستت دارم ...عاشقانه ...ترکم نکن .... من مردم..
سلام
یه سر به من بزن
وبلاگت بوی غم میده
ایول احساس

سلام.
چشم.الان میام.
غم؟نمی دونم شاید...
اصولا من موجود همین جوری شادی هستم...
متاسفم که نتونستم این رو توی بلاگم القا کنم...

رویا شاعر بی بهونه سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

بوی تو ما آید.....
شاید کنارمی....
دوستت دارم...
عاشقانه.....
ترکم نکن....
من مردم....
سلام
وبلاگت بوی غم میده یه سر به من بزن
ایول احساس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد