سلام.

دوستای عزیزم ببخشید کم بهتون سر می زنم.کاری با اینکه شما میاید یا نه ندارم.

چه عزیزانی که نظر می دن و من دیر جوابشون رو می دم و چه اون دوستای گلی که وظیفم می دونم از حالشون با خبر باشم.مثل امیر عزیز نگین جونم الهام خانم گل الیاد جان و خیلی های دیگه که الان حضور ذهن ندارم...

دسترسی من به نت خیلی کمه.چراش بماند.

اگر هم اینقدر زود زود آپ می کنم برای اینه که توی word می نویسم و اینجا وارد می کنم.

برای همینه که بلاگ عکس نداره.قالب درست حسابی نداره و...

در هر صورت شما به بزرگواری خودتون ببخشید

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ

خوبی ؟
میگم ببخشید بازم دیر شد که بهت سر بزنم ! :(
قالب بلاگت چرا قاطی پاتی شده ؟؟! این عکس استاد رو بد گذاشتی توی وبلاگت صفحه بهم ریخته شده ...
ممنون از اینکه بهم لطف داری...

زود زود آپ کنیا ;)
فعلا

چی کار کنم؟
فکر کنم با ید حذفش کنم ):

سید مجیب جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://ahledel110.blogfa.com/

تا که بودیم نبودیم کسی

کشت ما را غم بی همنفسی

تا که رفتیم همه یار شدند

خفته ایم و همه بیدار شدند

قدر آیینه بدانید چو هست

نه در آن وقت که افتاد و شکست

تا زنده بود کسی برایش شاخه گلی نیاورد
وقتی مرد همه سبدهای گل آوردند
انگار تنها گناهش زندگی بود...

سید مجیب جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://ahledel110.blogfa.com

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@__________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
_____آپ کردم __________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
دوست داشتی یه سر بیا خوشحال می شم

مرسی از گل قشنگتون.

پلنگ صورتی جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
ممنون که به من سر زدی.
اینم اون کتابی که پرسیده بودی:
خدایان پهلوانان وانسان در یونان باستان
نویسنده : و.ه.د.روز
ترجمه: علیرضا قربانیان
انتشارات امیرکبیر-تهران میدان استقلال

سلام.
مرسی بابت کتاب

حنانه شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ق.ظ http://www.asrenima20.blogfa.com

بی اختیار می روم

نمی دانم به کجا

تنها می روم با قد مهای تنهایی

چه هوایی ست

دلم هوای تورا دارد

نه هوای بارش

نه هوای آسمان

فقط هوای تو را دارد

می دانی چه دردیست

تنها در کوچه پس کوچه های شهر قدم زنان

تنها با یاد تو

تنها با یاد تو کنارت قدم زدن

تنها با یاد تو دستانت را فشردن

تنها با یاد تو سر به روی شانه هایت گذاشتن

آه

همه شان را دوست دارم

ابری که می بارد

برفی که می رقصد

کوهی که می ماند

آفتابی که می تابد

همه شان را دوست دارم

اما

با تو بودن را دوست تر دارم

حتی اگر همه اینها نباشد

تو که باشی کنارم

تمام دنیای منی

همچنان تنها

زیر بار نگاه ملامت ها

در کوچه پس کوچه های برفی

قدم می زنم

تنها با یاد تو

امیر یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

خوبی آیا ؟! یا اینکه آیا خوبی؟ آیا یا اینکه خوبی ؟! یا اینکه خوبی آیا ؟؟ آیا یا اینکه خوبی ؟ آیا خوبی یا اینکه ؟؟؟!
;)

خوبم آیا؟آیا خوبم؟بله خوبم آیا.خیلی خوبم آیا؟
خوب خیلی ام آیا.

سفیر یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.torfehnegar.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دفترچه قشنگی داری
رنگش هم اصلا مهم نیست

مهم حرفهای دلت است در تنهایی و پریشانی که سهم ماست.

*******
با دل شکسته ام ، قصه مگو
با غم خود مرا رها کن،
دور از عالم تو ام،
غمزده در عالم خود
مرا رها کن


خوشحال می شم یک خط یادگاری از شما به یاد داشته باشم.
خداحافظ

سلام سفیر عزیز
مرسی.
تنوعه.اگه خوب نیست بگید عوضش می کنم...
مرسی که اومدید....

امیر دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

ها ؟! یعنی اینکه چرا آپ نمیکنی ها ؟!! معنیش این میشه که تو چرا هنوز آپ نکردی ها ؟؟؟! آیا یعنی واقعا چرا آپ نمیکنی وبلاگتو کشتی منو ها !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هعی...
درسا نمی زارن...
اصلا ببینم خودت آپ کردی یا نه؟

امیر سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

...

امیر چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ

چه خبرا ؟
خوش میگذره یا فقط میگذره یا اگه میگذره چرا فقط میگذره اگه خوشی پس چرا فقط آیا چنین است ؟! D:

قاطی ام ! :(

منم همین طور! ):

علیرضا چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com/

سلام خوبی ممنونم که به من سر زدی
می دونی چرا دوتا فرشته نمی تونن همدیگرو ببوسن
چون فرشته عاشق نمی شه

به امید دیدار

راستی با تبادل لینک چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خبرشو بده

شاید بشن...
اما فقط...
شاید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد