چند روزی می شه که دلم هوس چیزهایی رو کرده که نباید بکنه.

امروز به فکر مسدود نمودن این بلاگ افتادم.و فی ساعه در ذهنم علامت سوالی به بزرگی همه ی هیکلم نمایان شد که: بازم؟!!!

بلاگ رو دوست دارم.چون هر جایی جز اینجا باید خودتو خفه کنی تا با ۴تا آدم بتونی حرف درست بزنی.اما اینجا اول با عقاید آدمها آشنا می شی بعد در موردشون تصمیم می گیری.اینجا کسی تو رودرواسی قرار نمی گیره که چی بگه یا بخونه یا ...(جز کامنت!)

از طرفی سر خودمو خیلی شلوغ کردم.درس و دانشگاه و باشگاه ورزشی و تحقیق و مقاله و این اواخر هم کار کردن...

راستی نگفتم. من کار می کنم.در راه رضای خداست..هر چی هست من دوستش دارم...برای یک موسسه ی غیر دولتی تحقیق و ترجمه می کنم

کلاغی که من داشتم عاشقش می شدم امروز اومد روبه روی نیمکتی که با بچه ها نشسته بودیم ایستاد.

هی اقا کلاغی ما رو نگاه کرد.هی ما نگاش کردیم.داشتیم پفک می خوردیم.من یکی براش انداختم روی زمین.

آقا کلاغی بعد از نوش جان فرمودن اون یک دانه! تشریف آوردن و کامپلیت بسته ی پفک رو از دست ما ربودند وما بدو و جناب کلاغ بدو...

آخرش هم ایشون روی سیم برق نشسته و هر هر ما رو تمسخر فرمودن!

نظرات 7 + ارسال نظر
پلنگ صورتی چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام دوست عزیز
یک سوال ذهن منو مشغول کرده...


مونارک یعنی چی؟

سلام عزیزم...
جانوری می باشد..
اسم یه جور پروانه است که مایل ها بدون استراحت پرواز می کنه...

علیرضا چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com/

سلام مونارک خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو پیدا کردم
به نظر می یاد که تو شخصیت جالبی داشته باشی اگه دلت خواست
آی دی تو به من بده تا با تو بیشتر آشنا بشم

منتظر خبرت هستم

دوستار تو علیرضا

سلام.
فقط می تونم بگم مرسی از لطفتون

امیر پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

اگه اینجا رو مسدود میکردی خودم خفت میکردم بعد زندگیتو مسدود میکردم شایدم بالعکس !! D:
از این دیوونه بازیها به تو نیومده، دیگه نبینم از این فکرا بکنیا ;)

خدا خیرت بده! ما هم یه کارگر میخوایم ولی پولی نداریم حقوقشو بدیم میای در راه رضای خدا کار کنی اینجا ؟!! D:
...
میگم اون کلاغ شبیه من نبود ؟؟! ...




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.
مغزم کار نمیکنه ! تعطیلم! نمیدونم چرا :(
میخوام برم یه جا که هیچکس نباشه داد بزنم ولی وقتشو ندارم!
میخوام سرمو بکوبم به دیوار دلو جرأتشو ندارم!
میخوام خودمو خفه کنم زورشو ندارم!
میخوام گریه کنم اشکشو ندارم!
میخوام همه چیو بزارمو برم توانشو ندارم!
میخوام بمونمو همه چیو داشته باشم طاقت موندنم ندارم!
نمیدونم این چه مرگیه که هر از گاهی دلش برام تنگ میشه میوفته به جونم !
کسی نیست از این دردا داشته باشه یه راه حلی هم واسش پیدا کرده باشه ؟!! :(

خوب اگه خفم می کردی خود به خود زندگیم هم مسدود می شد.راضی به زحمت شما نبودم!
چشم(ولی خوب تا ببینم چی می شه)
نه خیرم.اون کارا برای شمان!ورزش که نمی کنی حداقل کار کن سر ۳۰ سال انواع مرضی جات رو زنبیل نکنی...
بزار ببینم....بی شباهت هم نوبد!



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.
از بس فکر می کنی.به بعضی چیزا نباید گیر داد.خودشون به مرور آسون می شن بعد تو یا باهاشون کنار میای یا حلشون می کنی...
بد نیست یکم به خودت استراحت بدی.مسافرتی ... ازاینا
در مورد دو جمله ی بعد تو اگه خواستی همچین کاری بکنی به من بگو در اسرع وقت خودم می کشمت.
پس تکلیف اونایی که دوست دارن چی می شه؟خودخواهی!
تو همیشه آخر هر موضوعی خودتو نجات دادی.می دونم این بار هم می تونی...

امیر پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ

خودتو گول نزن! تو نیستی...
ما که با هم حرف زدیم چندبار...
منکه خوشحال میشم باهات حرف بزنم، یه وقتی رو بگو که هستی منم میام

هستم!خوب نمی شه باشم...
می خوای دیگه نزنیم؟!
ترم بعد که سرم خلوت شد همش آن می شم..
این ترم معافم کن...

امیر پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ب.ظ

آی پی مردمو داری ؟! D:

چی چی ؟

رویا شاعر بی بهونه پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام هانی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟امان از این کلاغای بی ادب !!!!!!!!!!!! من همیشه بهت سر میزنم موفق باشی دلت شاد روحت آزاد

عزیزم.
مرسی شما خوبید؟
این بهترین آرزویی بود که یک دوست می تونه برای آدم بکنه...
مرسی و همچنین

سید مجیب جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://ahledel110.blogfa.com/

سلام

مونارک چرا انقدر همه بی طاقت شدن؟؟
من هم خیلی زود جا می زنم/؟؟

ولی

مستان سلامت می کنند ای دوست.

به امید ......

سلام علیکم
کی بی طاقت شده؟من یکی که طاقتم تا آخر دنیاست...
خدا نگیرش فکر کنم تنها حسی که درست بهم رسیده همین صبر کرده باشه!
ما هم به مستان سلام می کنیم حافظا!
به امید ؟
من که به امید آپ کردن یا دوباره اومدنتون شما رو نمی دونم...
مرسی که سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد