- می خوام دنیات رو با من تقسیم کنی...فقط با من...

- من چیزی ندارم که فقط با تو تقسیم کنم....هر چی داشتم با دیگران تقسیم کردم می خوای از اونها به تو هم می دم...

- یعنی تو واقعا هیچی نداری که نخوای با هیچ کس تقسیم کنی؟

- دارم...چندتا چیز هست که همیشه سعی کردم فقط برای من بمونه...

-اونا رو به من بده...همش رو...

به من چه؟من عشق و محبتم رو سعی کردم با همه قسمت کنم .تو خودت بخش دست نخورده رو خواستی...پس نپرس چرا بد اخلاقی...خودت نفرت کینه و... انتخاب کردی

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com/

چه زیبا نوشتی از دیار عشق پوچ

بازم به من سر بزن دوستار تو

علیرضا

سلام دوست گل من...
کم پیدا شدید آقا...
من هر روز به بلاگتون سر می زنم علیرضا جان

شبنم یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.khaharanehgolzar.blogfa.com

به نام خدا
سلام
وبلاگ بسیار جالبی دارید حرف هاتون به دل می شینه راستی یه تشکر هم به شما بدهکارم اینکه بدون شناخت از دیگران بیخودی درباره شون قضاوت نمی کنید ... امیدوارم که خداوند به شما شجاعتی بده تا در مقابل غیبت و بدگویی از دیگران در جمع دوستانتون بایستید
موفق باشید

سلام...
مرسی از اینکه نسبت به من لطف دارید...
فقط از کجا به این نتیجه رسیدید که من زود قضاوت نمی کنم یا نظر نمی دم؟
به بلاگتون اومدم منتها جایی برای نظر دهی ندیدم و یه جورایی نظری هم نداشتم...
موفق باشید..

پلنگ صورتی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ق.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
فقط اومدم تا لبخندی زده باشم!

سلام...
فقط جواب دادم تا پاسخ لبخندتون رو داده باشم....

حسین دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

خشن :دی

منو خشانت؟!P:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد