می شه لطفا در راه رضای خدا یکی به من بگه با این فیلیتر مخابرات از کجا می شه ترانه و آهنگ لود کرد؟

هر چی سایت می شناختم فیلیتر شدن.این دیگه عالیه!

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ

همم... اگر جائی میشناختی که میرفتی دانلود میکردی، بگو من برات دانلود کنم ایمیل کنم :)

هعی...
دست بر داغ دل ما می نهی...
مرسی حسین جان با سایتی که الهام عزیزم گفتن مشکل محلول شد!

الهام پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

دل ما هم بسی تنگ است برا شما.........درگیریم دیگه....خودم که کلی دوست دارم آپ کنم!!

راستی سایت پرشین وان هم بستن؟؟من از اونجا لود می کنم

دل ما هم از همینا...
کلی مرسی الهام جون...
از بی آهنگی داشتم خفه می شدم *-:

حسین پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ

خواهش میشه ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد