شده تا حالا رشته ی بین خودتونو یکی رو پاره کنید؟

اره برداشتم و دارم طناب کلفتی رو می برم.

اونم به روم نمیاره.نمی دونم ازم نا امید شده یا می خواد ببینه آخرش چی می شه و می خوام چی کار کنم...

پ.ن: جدی جدی هنگ کردم...

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://delaram62.blogsky.com

سلام مونارک(یعنی چی؟)
ممنون از اینکه تولدمو تبریک گفتی.
خواستم یکی از لبخند های امشب رو اینجا بزنم!و لطف کردی که تو این شادی باهام شریک بودی.

خوشحالم که روز تولدتون با بلاگتون آسنا شدم...
ان شا... شما ۱۰۰ سال باشید بنویسید من هم ۱۰۰ سال باشم بیام تولدتونو تبریک بگم D:

سید مجیب پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
شما که افتخار ندادین تشریف بیارید در خدمتتون یاشیم ولی برای جلسه اول جلسه خوبی بود ان شاو الله ۱سال این کلاس ادامه داره.

سلام.
اختیار دارید.کم سعادتی من بوده.
راستش با کارهایی که حداقل تا نیمه های بهمن ردیف کردم بعید می دونم روزی بیش از ۱ ساعت وقت آزاد داشته باشم...
تازه اونم اگه باشه!

حسین جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ

میگن یه طناب رو پاره کنی دوباره گره بزنی کوتاه تر میشه :)
شاید حکمتش این باشه!

(:

پلنگ صورتی جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
این نوع طناب ها رو پاره نکن حیفه!

به قول عزیزی خریت نه تنها علف خوردن است...
سلام

سید مجیب شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام

می خواستم بگم که طناب و اگه ببری کوتاه می شه که امدم دیدم ... .

من ۱۰۰۰دفعه به همه این جونها گفتم بیان شجریان گوش بدین که نه فیلتر شکن بخواد نه اعصاب خوردکن باشه و... .

مرسی دوست عزیز جمله ی زیبا و آروم کننده ایه....
آخه شجریان زور زورکی که نمی شه که!
شاید یکی پاپ دوست داشت یکی رپ دوست داشت اصلا یکی خارجی گوش بده خوب خل و چل می شه که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد