Time out!

چقدر ساده...چقدر تکرار سادست....

به قول دکتر شریعتی: احساس تکرار را دوست دارد...

تو تکرار می شی...بی تفاوت...بی اعتنا...غریب...

مثل حس تکرار یه ب....

ولش کن....داری تو هر نفس تکرار می شی و بی روح روی تخت دراز کشیدی و بوی مطبوع...

آره هنوزم بوی سیگار میاد و بارونی خیس تو و...

کسی چه می دونه....شاید یه روز.....

من که دیگه گذشتم...

من فراموش کردم و فراموشی من رو....

اونو بذار کنار...امشب خیلی حرف دارم...

می دونی غریبه....خیلی نزدیکی...باز نمی دونم داری چه گندی می زنی....

منم خر شدم...خوب اختلافش اینه که این بار تو قرار نیست بفهمی....

من هستم تو هستی و هیچ کدوممون نیستیم...

می دونی غریبه یاد گرفتم بزرگ شم....اما فقط یاد گرفتم...

می دونم می فهمی چی می گم...

اما نیستی....کجایی؟...

بازم خیره شدم به این صفحه ی سفید...

ولی این بار...

اه...من بوی این سیگار لعنتی رو احساس می کنم...

می شه این قایم موشک بازی رو تمام کنی؟

من گرگم به هوا رو بیشتر دوست دارم... Torch 





نظرات 7 + ارسال نظر
پویا پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
آپم (:

علیک سلام...
منم آپ بودم...

حسین پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

هم از تکرار بدم میاد، هم از قایم موشک، هم از خودم :(

دست کمی از تو ندارم...

نگین پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام مونارک جون
منم گرگم به هوارو دوست دارم خوب
واییی خیلی مزه میده
ولی بازم قایم موشک خوبه
نه ؟
ولی نه اونجورش
همون بچگیش !!

سلام عزیزم...
موافقم...
یکم عصبانی بودم...

علیرضا جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com/

سلام سلام
دست نگهدار ببینم چی شده به من بگو من حلش می کنم نیازی به گیس و گیس کشی نیست

خوبی گلم دیگه حال ما رو نمی پرسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من در این کلبه خوشم تو در آن اوج که هستی خوش باش من به عشق تو خوشم تو به عشق هرکه هستی خوش باش
شما اینو نوشتید...
من گفتم اونو بزنم D:
اختیار دارید...
آپ می کنید خدمت می رسم...شما کم پیدا شدید
سلام

الهام شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://inspi

من نظر دادم ولی نمی دونم کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

این پستت و پست قبلیت هر دو قشنگ و عالی......

بوس بوس خانم دکتر

من بی تقصیرم...
مرسی عزیز دلم

امیر شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:22 ب.ظ

تو خر بودی! خرتر شدی !
تو یه خره تکراری هستی !
تو خری هستی که تکرار می شوی ! D:
تو با سیگار یا بی سیگار خر میشوی و این هیچ ربطی به شریعتی ندارد!
...
فقط خواستم یه کوچولو اذیتت کنم !
معذرت!

خر که بهتر از گاوه!
تو هم گاوی که اینجوری فکر کردی...
حالا تکراری یا غیر تکراریش مهم نیست...
اما فکر می کنم گاو تکرار نشدنی باشی...

جان کوچولو دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://khandestan.blogsky.com/

سلام خانوم مونارک
خیلی جالبه. من هم از موسیقی کلاسیک خیلی خوشم میاد. از پیاده روی هم خیلی خوشم میاد از قهوه داغ هم همینطور. ولی از شکلات بیشتر از همه شون خوشم میاد. شکلات بهترین تنقل (مفرد تنقلات) دنیاست. واسه همین قالب وبلاگم رو مثل شما شکلات انتخاب کردم. ممنون میشم اگه به وبلاگم یه سری بزنید و نظرتون رو بنویسید. در ضمن استفاده از کلمه لبخند ها به جای نظرات خیلی زیبا بود. من از آدمهایی که مثل خودم عاشق لبخند و خوشحالی هستند خیلی خوشم میاد.
راستی آیدی من:
jaan.koochooloo
ممنون میشم اگه منو اد کنین تا من هم بتونم شما رو اد کنم تا به روز شدن وبلاگم رو بهتون خبر بدم. اگه اینکارو بکنین خیلی لطف کردین
در ضمن من شما رو لینک کردم ممنون میشم شما هم منو لینک کنین.
اگه پرحرفی کردم منو ببخشین.
باتشکر.جان کوچولو

سلام...
اییییییییییییییییییییییی...شکلات؟!!
حتما...
هم اد کردم هم لینک...
اختیار دارید...باعث خوشحالیه...
مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد