بله آیا واقعا؟!

سلام.خوبید؟با فرجه ها وامتحانات در چه حالید؟

اگه الان دارم آپ می کنم اصلا دلیلش این نیست که وقت آزاد پیدا کردم.

تازه از کتاب خونه اومدم و منتظرم کتلت ها سرخ بشن.از شدت گرسنگی مانیتور رو شبیه چیز برگر می بینم...

خوب زندگی مثل همیشه شیرین و دوست داشتنی ادامه داره...برای نوشتن موضوع زیاد هست ولی یه چیزی دیشب منو شکه کرد!

دیروز با یکی از دوستای قدیمیم داشتم صحبت می کردم.با دوست دخترش مشکلی پیش اومده بود و خودش به چیزی نرسیده بود نظر یه دختر رو می خواست...

یه جایی از صحبت هامون بهش گفتم منم اگه پسری به خاطرم اینقدر خودش رو تغییر بده ولش می کنم...نفهمیدم چه جوری ولی بحث رو کشید سر من...

اینکه من از احساس هیچی نمی دونم و نمی تونم علاقه ی دیگران رو درک کنم...

کسی هستم که طرف مقابلم چه خوب و چه بد توی زندگیم تاثیری نداره و در هر صورت کار خودم رو می کنم...

ترجیح می دم زندگی شخصی داشته باشم و خیلی اجتماعی نباشم...

اخلاق خاص خودم رو دارم و عجیب هستم...

اینها شاخص ترین حرفهاش بودن...راستش اولین نفری نبود که این چیزها رو می گفت ولی از اون توقع نداشتم...آخه بعد از این همه مدت الان فکر کنم ۶ سالی می شه که ما هم دیگه رو می شناسیم این نظرات برام جالب بود...من که دقیقا نفهمیدم نظرش کلا مثبت بود یا منفی...

کنجکاو شدم بدونم...شما بگید من اینجوری هستم یا نه؟

کتلت ها آماده شدن...بفرمایید شام....

نظرات 7 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://vahid-m68.blogfa.com

سلام
وبت قشنگه یعنی قشنگ مینویسی .نمیدونم ولی شاید باشی . آخه خودت گفتی این اولین نفر نبود ...
فعلا...

سلام...
مرسی هم بابت لطفتون و هم بابت رک بودنتون..
تا بعد

کامیاب تنها سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ق.ظ http://kamyabtanha2.mihanblog.com/

[گل]به نام یگانه کاتب کتیبه عشق...[گل]

سلام زیبا بود
`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)
(* . * .. ** .. * . * . * . * . * .. ** ..
.`·.¸(¨`·.*.¸[گل].*´·´¨) * . * . * . * ...*. *
[گل]از خاکهای تشنه ، تا ابرهای خسته[گل]
[گل]یک جفت بال بی پر ، یک جفت پای بسته[گل]
[گل]پایم به خاک دنیا ، دستم به آسمانها[گل]
`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)

[گل]پرواز آرزویم ، با یک دل شکسته[گل]
[گل]از خاک آمده ام ، بر خاک خواهدم شد[گل]
[گل]مدفون خاک هستم ، با سنگ نقش بسته[گل]
`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)

[گل]ای کاش نقش سنگم ، نقشی شکسته باشد[گل]
[گل]یک جفت بال بی پر ، با یک دل شکسته...[گل]

سلام.
مرسی.

کیمیا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
خوبی؟ چه عجب از این ورا!
می دونم می دونم ... الان موقع امتحاناته سر همه شلوغه.
به هر حال خوشحالم که بازم آپ کردی.
موفق باشید.

سلام...
فکر کنم...
همین دیگه خل دشم درس نمی خونم وگرنه سر منم بایدشلوغ باشه این ورا نیام!
مرسی عزیزم همچنین

امیر پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ

کتلتهاتو بخور فعلا تا برنامه بعدی ! D:

معلومه که می خورم...
به هیشکی هم نمی دم...
اصرار نکن!

سید مجیب جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://ahledel110.blogfa.com/

سلام
من خیلی تو این چیزا حرفم نمی یاد ولی بهتون نمیاد شما اهل شام درست کردن باشید....

اما

قدیما بیشتر به ما سر می زدین ولی حالا.....

یا علی

سلام...
خیلی هم میاد...انواع و اقسام غذاهای آماده که نیاز به گرم کردن دارن کالباس سوسیس تخم مرغ در طرح ها و رنگهای مختلف سفارش غذا از بیرون و این جور کارا ...
ولی من که کتلت درست نمی کردم...مادر جون درست می کردن من آماده می شدم بم بخورم ‌‌‌D:
تا چند روز یش که آپ نکرده بودید...
الان میام ببینم چه خبر شده...

حسین جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

شما تا کی امتحان میداری؟‌ :-؟
تاریخ نگوها... بگو مثلا ۲ شنبه هفته دیگه. من تاریخ از دستم در میره هی :دی

در آف مفصلا توضیح دادم

حسین جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

بله. دست شما درد نکنه :)

خواهش می کنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد