قالَ دوستی:

دوستی نوشت:

مرده ام در کوچه های بی کسی

سنگ قبرم را نمی سازد کسی

سوختم خاکسترم را باد برد

بهترین یارم مرا از یاد برد...

نظرات 9 + ارسال نظر
سید مجیب شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام

عجبا؟؟

سلام
هعی....بله!

مونا شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام مونارک عزیز
خوبی؟ دوستت خیلی قشنگ نوشته!
تعطیلی خیلی خوبه! قدرش رو بدون!
دیگه به من سر نمی زنی؟
منتظرت هستم
موفق و شاداب باشی

سلام عزیزم
مرسی به خوبی شما...اوهوم.فقط مناسب حال من نبود!
مدانم!
چشم ...اومدم...
همچنین مونا جون

آزاد، چون پرنده یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

این روزها، با حضورت،
دلگرمم خواهی کرد ...
پس، منتظرم.

هدیه ای ناقابل هم دارم.
التماس دعا ...

یا ابالفضل العباس،
یا حسین

اگر سرد نشید خیلیه...
دلگرمی برای خوبانه...
چشم...مزاحمتون می شم...
همچنین...
...

جان کوچولو یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://jaankoochooloo.blogsky.com/

در زندگی، در نهان، به کسانی دل می‏بندیم که نمی‏خواهندمان
و از وجود آنهایی که می‏خواهندمان بی‏خبریم
و شاید این تنها دلیل تنهایی و عدم موفقیتمان باشد.

درست میگم مونارک خانوم؟
اگه اون یار بهترین بود از یاد نمی برد.

باتشکر.
جان کوچولو.

اگه منو نخواد چشاشو در میارم...مگه دست خودشه!
اونی هم که منو دوست داره نمی میره که باید بگه...
بلی!کاملا موافقم
بعضی ها برای أدم بهترین هستن اما نمی خوان باشن اون موقعست که چنگال برای کردن در چشم به کار میاد...
سلام...

امیر یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ

تو غلط کردی اگه مرده باشی! اونم در کوچه های بی کسی !!!
تو تا منو نکشی زخمی هم نمیشی چه برسه که مرده باشی !
من که خوبه! تو تا اون جنازه هایی که زیر دستت هستو زنده نکنی نفرستی سراغ من تا بکشنم بیخیال نمیشی !

هیچشم...من زنده ی زندم...اون دوسته می گفت مرده.به من چی؟!
عجب ...اصلا به روی خودت هم نیاری ها این تویی که خبری ازت نیست...
تا خودم هستم نیازی به اون جنازه ها و ارواحشون نیست به شخصه زحمت این کار رو تقبل می کنم...

علیرضا یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com/

سلام خوبی واقا آپت خیلی جالب بود عالی
ای رسم روزگار که توش نامردی بشه
و اگر نامردی نباشه این دنیا دنیا نمیشه
منم از این نامردی خیلی کشیدم

دوست دارم

آپم بیا

سلام.مرسی شما خوبی؟
دست دوستم درد نکنه...
صبر کن ببینم یعنی من نامردم؟!
من که هیچکسو فراموش نکردم....
عجب!

حسین سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

به اونی دوستی بگو شاید داره اشتباه میکنه!

تا جایی که از خودم خبر دارم ممکنه فراموش بشم اما هیچ وقت کسی رو فراموش نمی کنم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ب.ظ

خودت هیچی!
کامنت می زارید در می رید؟!

سید مجیب جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://ahledel110.blogfa.com/

سلام
شهادت امام حسین (ع ) و آقا ابوافضل العباس به شما تسلیت باد.
دید ی محرم هم رسید ، داره ۱۰اول تموم می شه ، الان که شب عاشورا هستش دارم از این درد که می شه سال بعد هم زنده باشم یا نه از غصه دق می کنم که به درگاه آقا عرض ادب کنم یا بهتر بگم خودم و خالی کنم درد دل کنم.
خیلی برام اگه یادم افتادی دعا کن ، دعا کن که این محبت و کشتی نجات و درک کنم و آدم بشم که دارم... .

یا حسین

سلام
...............
همین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد