کی می دونه ؟

۲ سال پیش روز عاشورا ناشناسی sms زد :

برو خدا رو شکر کن که زمان امام حسین نبودی

و گرنه الان همراه یزید و معاویه نفرینت می کردن...

 

حالا هر محرم این سوال میاد تو ذهنم: اگه من اون موقع بودم کدوم وری بودم؟

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سید مجیب یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://ahledel110.blogfa.com/

سلام
ان شاالله در سپاه امام حسین علیه السلام اما....

-----------------------------------------------------------------------
به دکان عاشقی ما سر نمی زنید؟؟
فصل امتحانات که می رسه معرفتا نم می کشه یا همیشه هست و من درک نمی کنم؟؟

سلام...
جوابی ندارم...
شما بگید نم دار من نه نمی گم...
در گیرم...
کارهای مهمی به جز درس هم پیش اومده...

سید مجیب دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://ahledel110.blogfa.com/

سلام
ممنون که قدم رنجه کردین و سر زدین ولی برای دل خوشی بنده هم شده بود ۱نظری اگه می گذاشتین بدک نبود و دلی را شاد می کردید.
کاری مهم تر از درس؟؟؟مواظب باشید درس واجب ترین است البته نظر یک پیر این راه هست نه چیز دگری.
می خورد خون دلم مردمک دیده سزاست
که چرا دل به جگر گوشه مردم دادم

سلام...
حافظا نظر گذاشتم نمی دونم چرا نبودش....
حالا...
راستش من اکثرا بین تطبیق دادن شعری که می نویسید با نوشته ها به بن بست فلسفی می رسم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد