همین جوری واره!

سلام.

خوشحال می شدم اگه می فهمیدم اون علامت سوال بالای بلاگ دقیقا چی کار می کنه؟!

پ.ن:اونقدر کار روی سرم ریخته که خودم توشون گم شدم...

پ.ن: بابت کاهلی هام منو ببخشید...

پ.ن: مگس توی زمستون ندیده بودم ...برو اون ور دیگه!

پ.ن: کلی دنبال قالب با بک گراند شیری و رنگ فت طوسی گشتم یافت می نشد...

پ.ن: هیچ معلوم هست تو کجایی؟

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ب.ظ

اینی که نوشتی مثلا آپدیت بود ؟!!

نه خیرم!
فرمایشات یک عدد من بود!

جان کوچولو سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://jaankoochooloo.blogsky.com/

علیک

جواب خویش مونارکان دانند....
پ.ن: آدم که کار ها رو رو سرش نمی ریزه، میریزه زیر پاش تا بهشون تسلط داشته باشه....
پ.ن: برو خدا رو شکر کن که نگفتی جاهلی....
پ.ن: راستی مگسها شبها کجا میرن؟!!!!
پ.ن: یافت می نشود گشته ایم ما
قالب با رنگ شیری و فت طوسیم آرزوست....
پ.ن: من هستم تو کجایی؟

سلامش کو پس؟
من سلام
اگه مونارکان دانند که الان یکیشون علامت سوال نمی شد!
پ.ن:اینقدر گذاشتمشون پایین که از ارتفاع خودم بالاتر رفتن...درست می شه من همه جوره مسلطم
پ.ن:چون جاهلی نبود کاهلی بود
پ.ن: می تونی از خودشون بپرسی
پ.ن:بیشتر خوشحال می شدم بگید از کجا می تونم همچین قالبی رو پیدا کنم
پ.ن:همین طرفا...دور نیستم

علیرضا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ب.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com/

سخیر یک کشور بزرگ از تسخیر قلب کوچک زن آسانتر است . ناپلئون


دوست دارم به من سر بزن

از من ناراحت نباش من چیزی تو دلم نیست

زمان ناپلئون شاید ولی حالا رو فکر نمی کنم...
واقعا از همجنسانم عذر می خوام ولی تعداد زیادی از دخترهایی که دیده می شن دلشون کف دستشونه شده به زور می دنش به یکی...یه لحظه نمی تونن آسوده باشن!
اون که چشم من همیشه سر می زنم ...دیر و زود داره ولی استثنا نداره...
من اگه از کسی ناراحت بشم بلافاصله خودم بهش می گم...
به این سادگی ها هم از کسی ناراحت نمی شم...

رویا شاعر بی بهونه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام
خوبی ؟؟؟
سر نمیزنی بی وفا!!!!!!
من آپیدم

سلام
به لطف شما...شما خوبید؟
من شرمندم!
در اسرع وقت مزاحمتون می شم...

بید مجنون یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

سلام گلم مدتهاست دیگه سر نمیزنی؟
پرسیده بودی من کجام ؟ منم یه آدرس دادم
راستی علامت سوال همیشه مزخرف ترین بخش یه جمله است وقتی نقطه ته خط میزاری میدونی که همه چی دیگه تمومه و کسی کاری به کار کس دیگه ای نداره ولی امان از روزی که یه علامت سوال بشینه اونجا !
اونوقت باید خودتو بکشی تا یه کاریش بکنی مثله همون جمله خودت که من دارم به خاطرش خودم میکشم
خوشحال می شدم اگه می فهمیدم اون علامت سوال بالای بلاگ دقیقا چی کار می کنه؟!
همین آخری رو میگم

سلام....
متاسفم حسابی مشغولم...
...(سه نقطه) از علامت سوال بدتره...
علامت سوال جواب داره اما سه نقطه...

کیمیا یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
چون سرت حسابی شلوغه چیزی نمی نویسم تا مصدع
(یا مسدع یا ث یا ...بخدا نمی دونم چه شکلی می نویسن!)
اوقات نشوم...

سلام..
دوست گلم مرسی که به یادم بودید...

سید مجیب سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ

ما که هستیم اما نمناکی.........

namnaki?

کامیاب تنها پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://kamyabtanha2.mihanblog.com/

سلام زیباست مثله همیشه اپ هستم در پناه حق باشید بای
سرا پا محنت و دردم تنی غرق گناهم من !
فراموشم نکن یارب که من زخمی دنیایم
پریشانم شکسته دل اسیری خسته تنهایم
منم آن بنده ی تنها که محتاج همه چیزم
درون خلوتم با تو همیشه اشک می ریزم
خداوندا رهایم کن از این زندان و تنهایی
ببر با خود بسوی عشق به آن دنیای رویایی
مرا با خود ببر آنجا که دل تنها تو را خواهد
لبان خسته از آواز فقط نام تو را خواند
تو ای درد مرا درمان همیشه در دلم مهمان
بده با دست پر شورت دل آشفته را سامان

سلام
مرسی
خدمت می رسم
همچنین

سید مجیب شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ

فکر کنم منم نظری اینجا داشتم ولی....

ولی؟
چقدر جا خالی طرح می کنید...

جان کوچولو شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://jaankoochooloo.blogsky.com/

درود !
اون علامت سوال یعنی اینکه تو از خودت پرسیدی:
آخه من که نمی خواستم آپ کنم چرا اومدم وبلاگ زدم؟

با تشکر.
جان کوچولو.

پ.ن: اخطار نوبت اول !
پ.ن: لطفاً آپ کنید !

به شما هم درود!
دقیقا من از خودم بپرسم یا شما از من می پرسید؟
از سر تفنن!

منم مرسی!

پ.ن: تا چند می شمارید؟
پ.ن: چشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد