دالی ۸۷!

سلام سلام سلام...

خوب هستید؟بعد از حدودای ۲۰ روز سال نو تون مبارک...خوش گذشت؟

شعر خوشگل واسه عید پیدا نکردم...یعنی اصلا دنبالش نگشتم...ولی اینم بد نیست:

دیدن روی گل و سیر چمن نیست بهار

به خدا بی رخ معشوق گناه است گناه!

آن بهار است که بعد از شب جانسوز فراق

به هم آمیزد دو تبسم...دو نگاه...

خلاصه تو عید باید حواستون می بود گناه نکنید!

جای شما خالی من که حسابی تلافی پارسال رو در آوردم...پارسال در حالی وارد ۸۶ شدم که کتاب زیست پیش دانشگاهی دستم بود و کلی دعا و نگرانی واسه اینکه عید سال دیگه چی کارم؟خدا رو شکر گر چه لب مرز بود ولی به خیر گذشت...

خدایا شکرت که اینقدر حالا دیگه زندگیم بی دغدغه و راحته...مدتها بود اینجوری نبودم...نگران هیچی نباشی...

از عید ۳ روزش هم تو خونه نبودیم...به پیشنهاد باجناقها تشریف بردیم ایران گردی...همش تو ماشین بودیم ولی خیلی خوش گذشت ... کلی آدم...همشون هم خاله دایی...دیگه بهتر از این نمی شد...

از احوالات درس هم که بخوام بگم...هیچی...اصلا به کسی چه؟....یعنی هیچی نخوندم...می گم هیچی واقعا یعنی هیچی ها...حتی ۱ صفحه...

بدتر اینکه قبل از عید ن. با من افتادهسر دنده ی لج و به هیچ طریقی نمی خوام نمره ها ازش کمتر بشه...میان ترم هم که عن قریب است...

نمی دونم این ن. چشه؟!!!معلوم نیست خوبه یا بد...جلوی بچه ها همیشه اینقدر ازم پشتیبانی می کنه که مجبور می شم منم طرفش رو بگیرم ولی وقتی خودمون دوتا داریم صحبت می کنیم می افته تو فاز تیکه پرونی و به قول خودشونی ها کل کل!هر جوری می خوام حساب کنم می بینم نمی شه جوابش رو نداد...خلاصه اینکه حالا یه جورایی قهریم!

قبل از عید رفتم آرایشگاه...مو کوتاه بفرمایم...هرچی می گم خانم محترم جلشون رو کوتاه نکن میان تو صورتم...می گه من می دونم دارم چی کار می کنم بهت میاد...

مرکز ثقل کله ی بنده رو گرفته یه قارچ روش درست کرده حالا همش موهام تو صورتم هستن...عصبانیم!!!

دیگه چی؟ آها! سال متحول شد و بعضی ها از جمله خودم هنوز آدم نشدن!

نظرات 3 + ارسال نظر
مرصاد شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ http://2481.blogsky.com

سلام
روزگارتان خوشه انشاالله، من جدیدا اومدم بلاگاسکای
نسبت به سایر سرویسها خوبه.
سربزنید خوشحال می شوم

سلام...
مرسی به خوبی روزگار بقیهی بنده های خدا...
ورودتون رو تبریک می گم...
حداقلش اینه که مثل بعضی سرور ها متنتون رو میل نمی فرماید!
حتما

احمد شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.key-online.blogsky.com

سلام

وبلاگه با حالی داری

یه سری به من هم بزن خوشحال میشم

اگه قابل دونستی لینکم کن

فعلا

بای .

سلام..
مرسی از لطفتون
حتما
خوشحال می شم...
فعلا

احمد یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.key-online.blogsky.com

سلام

با آرزوی موفقیت

راستی لینکت کردم

بهم سر بزن

سعی میکنم هر روز آپ شم

اگه دوست داری یه asl کامل بده واسه آشنایی

منتظرم

فعلاً بای

راستی ......


هیچی


بای

سلام
همچنین
مرسی
خدمت می رسم
بسیار عالی
مشخصاتم کاملا توی پروفایل بلاگ هست
هیچی؟
...
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد