کمی متفاوت!

سلام.

این چند روز به خاطر کارهایی که پیش اومده من تنها موندم.قرار بود مثلا برم خونه ی خالم.ولی یک دقیقه هم اونجا بند نمی شدم...چند بار اومدن بردنم رجعت فرمودم...

خانم خانه داری شدم که بیا و ببین...به قول مامانم می تونن تنها در خانه ی بعدی رو از روی این چند روز زندگی من بسازن...خوب چیه؟درس دارم به هیچی نمی رسم...تازه خودشون گفتن به هیچی کاری نداشته باش فقط به درست برس و از اینا!

می خوام توی این مدت برم سینما...تنهایی...نه واسه ی اینکه تنها رفتن رو دوست دارم...برای اینکه چیزیه که فکر می کنم باید تجربه بشه...تقریبا هر کاری رو خودم با خودم انجام دادم جز موارد تفریحی که می خوام اونم به زمره ی تجربیاتم اضافه کنم....اصلا از فیلم دیدن توی سینما خوشم نمی یاد

البته هر چی از تلویزیون بدم میاد خوره ی فیلم می باشم....تحت هر شرایطی ۵شنبه جمعه ۱ فیلم رو باید ببینم اونم شرایطم بیشتر از این اجازه نمی ده...

پیدا کردن فیلم خوب خیلی سخته...آقایی هست حدود ۱ ساله واسم فیلم میاره...چند هفته پشت سر هم باید بهش سفارش کنم فلان فیلم رو می خوام...می گن من فیلمهای سخت رو می پسندم!

سنتوری با این همه سر و صدا کردنش فیلم خیلی خاصی نبود...اگر بازی خوب بهرام رادان و ترانه و آهنگ های مناسب و وصف الحال محسن چاوشی نبود از بار احساسی فیلم خیلی کم می شد ...درسته که انتخاب به جای داریوش مهرجویی رو می رسونه ولی خیلی به ارزش سناریو چیزی اضافه نمی کنه...بازی گل شیفته فراهانی و سیاوش خواهانی ( درسته؟) خیلی تو ذوق می زد...از آقای خواهانی خیلی انتظاری نیست چون بازیگر نیستن اما خانم فراهانی اصلا به کیفیت قبل بازی نکردن...کلا توی اون جشنواره بازی درخشانی از خانمها دیده نشد...جایزه رو باران کوثری برد...منکر بازی روونشون نیستم اما چند سکانس بیشتر نبود که کلیش هم زیر زمین بود!(روز سوم) ولی از آقایون هم بازی بهرام رادان و هم بازی پوریا پورسرخ خیلی  دلنشین بود...

بله!اینم فرمایشات ناشیانه ی  بنده در مورد فیلم ها.هر چی هست یکی از ترانه های سنتوری رو خیلی دوست دارم...

من

با زخم زبونات رفیقم

مرحم بزار با حرفات رو زخم عمیقم....

با توام

که داری به گریه م می خندی

کاش می شد

بیای و  به من دل ببندی...

تنها بودن یه کابوس شومه عزیزم

کار دل نباشی تمومه عزیزم

 

۴ فروردین پارسال دوست و استاد عزیزی رو در سنین جوانی از دست دادم و امسال ۳ فروردین عزیز دیگه ای  رو مجددا در حادثه ی رانندگی....

روحشون شاد...

توی این اوضاع شیک دانشگاه و شیطنت های من همین یکی رو کم داشتم...یکی از دوستای ن. چند وقت پیش بهم گفت ن. بهم علاقمند شده...حالا هم دوستای خودم می گن از برخوردهای ن. اینجوری به نظر می رسه..

اما من فقط فکر می کنم ن. یک آدم خیلی اجتماعیه که با همه می جوشه و برخوردش با همه اینطوره...

امید وارم بچه ها اشتباه کرده باشن...اینجوری خیلی از چشمم می افته!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امید یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ http://soskha.blogsky.com

سلام دوست عزیز!
وبلاگ بسیار خوبی داری!
میخواستم بینم میخوای با من تبادل لینک کنی؟من همین امروز وبلاگم رو ساختم بازدیدش به شما نمیرسه ولی به زودی بالا میره!
اگه خواستی منو لینک کن به اسم (بهترین دانلود ها) بعد به من نظر بده!
موفق باشی!

سلام...
شخصا خدمت می رسم

احمد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ق.ظ http://www.key-online.blogsky.com

سلام مونارک

خوب

پس نمیخوای آشنا شیم

باشه

هر جور حال میکنی

نگفتم که پروفایلت رو بهم معرفی کن

اصلاْ بیخیال

فعلاْ بای

راستی آپم بیا یه سر بزن حداقل با این کارت منو خوشحال کن

و .........


....
....
.........

سلام
توضیح دادم خدمتتون
حتما...
مرسی

امیر دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

......
....
..
.

عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد