خصوصی شید لطفا!

با گرون شدن اس ام اس های همراه اول از ۱۴ تومان به ۲۴ تومان! این جانب هم به جمع ایرانسلی ها پیوستم...(البته فقط در زمره ی اس ام اس...وگرنه مان به همون همراه اول وفادارم!)

آخه ۴ کلمه فارسی می نویسی می شه ۱ اس ام اس...

همه ی شرکت های ایران باید خصوصی بشن تا مردم یادشون بیاد باید به هم احترام بزارن...تو این روزا که فحش ندادن یعنی احترام گذاشتن برخورد کارمندهای ایرانسل واقعا چشم گیر بود...

بانک ها هم همین طور شدن...

بری مثلا بانک سامان حساب هم که نداشته باشی ۱ لیوان آب بخوای صد بار جلوت خم و راست می شن حالا اگه جرءت داری برو بانک ملی مثلا بگو می خوام پول برداشت کنم...با دمپایی از بدو ورودت می افتن دنبالت...کلی هم باید تو صف وایسی و گرما رو تحمل کنی و هزارتا چیز دیگه...

نظرات 5 + ارسال نظر
فریبا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ http://mermiad91.blogsky.com

سلام مونارک عزیز.
من از ولاگ شما دیدن کردم وبه نظرم وبلاگ زیبایی دارین . در ضمن موقع نوشتن نظرم لبخند هم زدم . مرسی که یاد آوری کردی می شه تو تنهایی بی دلیل لبخندی زد زیباتر لبخندی برای هیچ و همه چیز

سلام...
مرسی اینقدر منو خجالت ندید...
من باید تشکر کنم که شما لبخند زدید...

[ بدون نام ] جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://mermiad91.blogsky.com

در ضمن اینقد از وبلاگتون لذن بردم که دلم می خواد همین حالا شما رو به لینک های خودم اضافه کنم.

امیر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ

من الان در نقش اون علامت سوال بالای بلاگت هستم !!
اگه بدونی چه حس خوبیه !! ;)

عجب پسر پرر....هستی تو!

سید مجیب دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام
حالمان خوب...و ملالی نیست جز دوری یار
شما خوبید؟؟
عجیب دنیایی!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
خدا رو شکر...
من رو ببخشید به شدت در گیرم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
من هم خصوصیم ...
البته معلم خصوصی!!!

سلام...
گرچه گذشت ولی روزت مبارک معلم گرامی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد