break up

رفیق روزهای خوب

رفیق خوب روزها

همیشه ماندگار من

همیشه در هنوزها

صدا بزن مرا شبی

به غربتی که ساختی

به لحظه ای که عشق را

بدون من شناختی...

 

پ.ن: زندگی همینه....تو نباشی یکی دیگه هست...

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ

آره. تو نباشی یکی دیگه هست... ولی اون یکی دیگه هیچ وقت تو نمیشه!‌

پ.ن:‌من اضافه بار که نداشتم هیچ... ایران ایر باید برای ۱۰ کیلوئی که کم داشتم بهم تخفیف هم میداد :دی

این خوبه!

پس معلومه سوغاتی منو نیوردی...

امیر چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

اگه هنوز غمگینه اون دیگه مشکل توئه به من ربطی نداره !

باشه تسلیم...
همینم کلی غنیمته...
اما نوشته هاش کو؟

امیر چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ

زندگی .....
واقعیت تلخیه
اینکه نباشی یکی دیگه هست ....

...

سلام همسایه های2 پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام دوست عزیز.قسمت یازدهم خاطرات کدر آپ شد.منتظر نظرتم دوست من[گل]

coming soon

سلام همسایه های2 پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.
پروین: دختر خاله ام
سینا و پیمان : پسر خاله هام
نگار: خواهرم

خیلی خیلی مرسی...
خانوم مونا چی؟

گمنام(ساتی) پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://kolbetanhaieman.blogfa.com

مونارک میدونی یعنی چی؟...

سه تا از معانیش رو می دونم...

۱.نوعی پروانست که که مایلها بدون استراحت پرواز می کنه...
۲. دوست عزیز ی که یزدی بودن می گفتن یعنی مناره ی کوچیک...
۳. مونارک یعنی من!

حسین جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

مونارک فقط یعنی تو :)

ضعف کردم...
اینقدر لوسم نکن...

فریبا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
بالاخره امتحانام تموم شد و من اومدم.
این عکس خیلی دلمو سوزوند

سلام
خوش اومدید
آخی...می خواید برش دارم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد