روز شمار تعطیل!

۱ سال پیش حوالی همین روزا با کلی امید و آرزو رفتم دانشگاه... 

حالا راضی ام...راضی راضی... 

خدا رو شکر همه چیز خیلی بهتر از اونی بود که فکر می کردم.... 

مرسی...خیلی مرسی! 

 

هیچ وقت فکر نمی کردم زندگیم اینقدر مهیج باشه... 

داره یه اتفاقاتی می افته... 

مامان خیلی راضی نیستن..نه به خاطر اون موضوع...به خاطر عاملی که این شرایط رو ایجاد کرد... 

ولی من به شدت از این تجربه ی جدید و مبهم استقبال می کنم... 

نمی دونم می شه یا نه... 

نمی دونم چی پیش میاد... 

هر چی باشه من راضی ام... 

 

اگر شد ۲ ماه نمی نویسم..یعنی نمی تونم بنویسم... 

بنا به دلایل محرمانه! 

 

 

پ.ن: تو مثل بارون اومدی عاشق و آشنا 

اومدی خنده شد گریه هام 

تورو می خواسته دل از خدا... 

 

 

 

 

روز شمار تعطیل 

اعتراف! 

من اشتباه کردم...برنامه ی ۴۰ روزم رو شکستم... 

به قول استاد روانشناسی ترم ۱: توی شرایط روحی مختلف احساس و تصمیم گیری کاملا متفاوت و گاهی متضاده...ولی دلیل نمی شه هیچ کدوم اشتباه باشن... 

 

من اون شب کار درستی کردم ولی تاوان شکستن قولم رو هم می دم... 

اشتباهم و جبران می کنم و بعد ادامه ی روز شمار... 

اگر بودم که می نویسم اما اگه این قضیه درست شد که نمی تونم بنویسم یعنی نیستم که بنویسم... 

بقیه اش بماند.... 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.jik-jik-jik.blogfa.com

´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

الهی!

امیر شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ

تو کلاْ مخت تعطیله ! بهتر بود مینوشتی : مخم تعطیل !

اینقدر سخت نگیر، با شناخت تصمیم بگیر .....
.....
جدی تو هم عاشق متراژ نوردی هستی ؟! D:
خب پس پایه ی خیابون نوردی جور شد! بیا بریم متراژنوردی، الان بیا، باشه ؟! ;)

هیچشم...

چشم...

درسا نمی زارن...باز شروع شدن

امیر شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ

چشمت بی بلا ....

بابا باز سخت گرفتی که
همش درس همش کار هی درس هی کار دوباره باز درس باز کار ! یه خورده به خودت برس بشر !
درس همیشه هست ولی این جوونیه که همیشه نیست ! چند سال فرصت داری از توان جوانیت حداکثر استفاده رو بکنی به خودت ظلم نکن و این فرصت رو از خودت دریغ نکن
بخوای میتونی هم تفریح کنی هم درس بخونی بدون اینکه عذاب وجدان بگیری ;)
در هر صورت هر وقت احساس کردی دنبال یه پایه واسه متراژنوردی هستی میتونی روی من حساب کنی D:
شاد باشی

نرود میخ آهنین در سنگ...
تو که می دونی من آدم بشو نیستم...

کورش-وفادار دلشکسته یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ http://VafadareDelshekaste.Persianblog.IR

ایول اعتراف!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد