اندر وصف تنبلی...

مدت مدیدی می باشد که نوشتنمان نمی آید... 

روز شمار شده بهانه که این بلاگ از خاک خوردگی در بیاد... 

از زمانی هم که هدف روز شمارم تغییر کرده دیگه بی میل شدم به نوشتنش... 

به یک عدد عروسی مهم دعوت شده می باشیم... 

یک عدد انسان اروپایی مآب هم تماس حاصل فرموده ما را به دانسینگ در جش مهمان کردند که دور از اندیشه ی روشن فکرانه ی ایشان رد نمودیم!(چه خبره؟ فکر کرده چی؟ از اینا!) 

زندگیم افتاده رو دور تند...اصلا نمی فهمم روزها چه جوری میان و می رن... 

باورم نمی شه از ۲۰ شهریور تا الان قرار بوده کلی کار انجام بدم که هنوز دست به هیچی نزدم... 

شدم هپلی خانم گرام...بخور و بخواب و خیلی در جریان نیستم بقیه ی زمانم در چه حالی می گذرد... 

چوب خط درسهای نخوندم همین اول کار داره بالا می ره... 

۲تا قرار رو کنسل کردم... 

کارهام رو به لطف کالندر موبایل انجام می دم... 

راستی گوشی دار شدم... 

۱ماهی بود که دار فانی را وداع گفته و من را اندر مرگ خود مشعوف ساخته بود که ویروس جد و پدر جد ناکام شده رو یافتیدیم کشتیم انداختیم بیرون که دوباره روشن شد... 

 

پ.ن:هنوز اس ام اس می زنه...کی می خواد از رو بره من نمی دونم.... 

       نمی تونم بهت احساسی داشته باشم...درک این جمله رو داری؟ 

       نمی دونم...شاید هم تو منو سر کار گذاشتی...منم یکی از ۱۰۰۰ باشم... 

نظرات 8 + ارسال نظر
نگین شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

اوللللللل میباشیم :دی
عجبی یه خرده غر غرای جناب عالی رو دیدیم :دی
خوبی هپلی خانم ؟
من از تو هپلی تر شدم
میدونی امروز تا چند خواب بودم ؟ ۳ ظهر
خوب من خسته بودم تو که خسته نیستی :دی
چرا رد کردی ؟
حالا حتما دلیلی داشتی دیگه
روزها خیلی بیشتر از تند میگذره
کاش نمیگذشت
من دوست ندارم
تبریک میگم
به سلامتی که گوشیت درست شد

پ.ن : میتونی جواب ندی ... چیزی به اجبار نیست

هوارتا بوسسسس

فرزاد شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
من شما رو لینک کردم

موفق باشید

سلام
مرسی
همچنین

تندر شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://thunder.blogsky.com/

یه کم به خودت بیشتر اهمیت بده خانومی٬
یکی از ۱۰۰۰ دیگه خیلی ....

پ.ن: خیلی شکست نفسی می باشد.

امیر شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ق.ظ

نوشته ی بالای بلاگتو عوض کردی مبارکه ! ;)
هر روز بی تو روز مباداست ....
قشنگ بود

آنتی ویروس simwork نصب کنی مشکلت حل میشه
اگه خواستی لینکشو پیدا میکنم بهت میدم

.....

مرسی!

مرسی عزیزم فعلا حل شده...
شما چقدر با کلاسید واسه همه چیز لینک دارید...
از اینا!

فرزاد شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام جناب مونارک
خسته نباشید
تبادل لینک یه کار دو طرفه است شما با تبادل لینک موافقت کردید ولی خودتون لینک نکردید اگه راضی نیستید من هم لینک نکنم

موفق باشید و بمانید

فرزاد یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
راستی چرا نظرات رو تایید نمی کنید؟شاید هم می ترسید آقاتون ببینه بگه این کیه؟
نمی دونم

ولی موفق باشید

سلام.
وقتم پر بود
محض رضای خدا صادقانه جوابم رو بدید:شما بلاگ من رو خوندید و تصمیم به تبادل لینک گرفتید یا نه؟
اگه ۲ تا از پستهم رو خونده بودید یا حداقل جواب هایی که تو بخش نظرات به بقیه می نویسم رو می خوندید
هم متوجه می شدید که من آقا(!!!) ندارم و هم رابطم با خواننده های بلاگم خیلی صمیمی تر از این حرفهاست...

فرزاد دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
این که آقاتون می بینه فقط یه شوخی بود اگه شما هم به بلاگ من بیاید خیلی کم پیوند دارم چون واقعاوبلاگی رو که دوست دارم لینک می کنم و وقت میگذارم می خونمشون و همچنین خیلی هم خوشحال شدم که جواب دادید

موفق باشید

سلام
تسلیم...قبوله!
بابت لطفتون مرسی...
همچنین

تندر دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ http://thunder.blogsky.com/

پس عجب آدم پستیه اون!
۱۰۰۰ تااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد