از همه ی دار و ندار من مواظبت کن!

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود واقعا کارتون عالی بودکه شرح ننوشتید
بعضی وقتها سکوت اندازه ۱۰ کتاب معنی داره

موفق باشید

امیر جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

متن خوبی بود چرا پاکش کردی ؟ حالا اشکال نداره، این عکس هم بد نیست جالبه ;)
واسه اون متنت کامنت گذاشته بودم رسید ؟ دیدیش ؟ یا ندیدیشو پاک شد ؟
همینکه منتظر تماس یا اس ام اسش هستی یعنی به فکرشی و یا شایدم خیلی دوسش داری فقط یه جوری از ترس یا هر چیزی که هست داری فرار میکنی از این حس ....

آهنگ قابلی نداشت، نه بخدا قصد به گریه انداختنت رو نداشتم، خودم از این آهنگ خیلی خوشم اومده بود روزی n دفعه دارم گوش میدم گفتم واسه تو هم بفرستم شاید خوشت بیاد، ببخشید اگه اذیت شدی با این آهنگ :(

چیجوریم مگه ؟ خیلی میام نظر میدم ؟ کمتر بیام سر بزنم ؟
یا چیزه دیگه ایه ؟ هرچی هست بگو ....

خب در کل که باید یه خورده رفتارم فرق کنه دیگه، هرچی باشه یه دوست خوب و قدیمیم عاشق شده و همین روزاست که بره و احتمالا در اینجارو تخته کنه و بره قاطیه باقالیا ;) ! ( تورو میگما ! )
البته اگه فکر کردی به این آسونی میزارم در اینجا رو تخته کنی باید بگم زهی خیال باطل ! ;)

اون لینکارو تایید نمی کنم که آهنگ باشه واسه خودم!
خبیث شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد