خزعبلات نامه!

تو نهایت آرزوی هر مردی هستی... 

اینو بارها شنیدم..از پسرهایی که باهاشون رابطه داشتم...از پسر عمو گرفته تا دوستهای خانوادگی... 

چه فایده؟چه فایده آرزوی خیلی ها باشی ولی آرزوی مردی نباشی که نهایت آرزوی توهه! 

 نمی دونم شاید هم باشه...من که از دل ن. خبر ندارم... 

 

من به دلم یاد می دم به تو فکر نکنه اما تو هم به چشمات یاد بده با نگاه من عشق بازی نکن 

 

آرومم....وقتی هستی خیلی آرومم...اما اون روزهایی که با هم نیستیم... 

 

تنها بودن رو به صد تا احساس علاقه ی اینجوری ترجیح می دم... 

من توی هر چی محکم باشم اعتراف می کنم توی مسائل عاطفی نیستم.. 

نمی تونم ببینمت هر روز اما بدونم واسه من نیستی... 

 

امروز توی ماشین نشسته بودم راننده گفت خانوم ر. ترافیک رو می بینید؟ 

من اگه رئیس جمهور بودم گواهی نامه ی همه ی خانومها و باطل می کردم...فکر کن اگه خانومها نبودن الان نصف این ماشینها هم نبودن...

 - الان ۹۰٪ خانومها شاغلن...چه فرقی با آقایون دارن؟ 

- بله دیگه خانوم...همینه که این همه پسر جوون بی کار هست...خانوم که نباید کار کنه...برن بچه داریشون رو بکنن... 

وا!خدا به دورتوی قرن ۱۴ این حرفهای اواخر قرن ۳ هجری چی چین؟!  

(یادم نمیاد عکس رو از کدوم بلاگ سیو کردم) 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
مدعیان در طلبش بی خبرانند
مطمئن باشید اونی که به شما علاقه داره هیچی نمیگه ولی اونی که میگه ارزوی هر مردی هستی هیچ علاقه ای نداره
به قول مولانا عشق آمدنیه خودش میاد مثل آب مسیرش رو پیدا می کنه
صبر صبر و باز هم صبر

موفق باشید

رویا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://bahone-bi-bahone.blogfa.com/

سلام عزیزم چه خوب شد که تو هم عاشق شدی انشا الله هیچ وقت ظربه نخوری من خوبم یه جورای فراموشش کردم خوب مجبور بودم بهم سر بزن......

امیر چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ق.ظ

مواظب خودت باش
امیدوارم به خواستت برسی ....

فرزاد پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

سام
در جواب کامنتتون
این تقصیر شما نیست چون
خوب هر کی نظری داره
فکر کنم خیلی فنی می خونن چون هر چی فنی تر میشه عوام پسند نیست و آهنگ های عوام پسند از ارزش های موسیقی دورند
موفق باشید و ممنون از حضورتون

سید مجیب پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

من موافق اون راننده هستم کار تحقلقاتی هم کردم و نتیجش شدخ حرف صحیح راننده اما بهم اجازه انتشار جایی نمی دن و چون می گن نمیشه کاری کرد چون خانمها قبول نمی کنن که..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد