بی دل شدم!

خستم کردی! 

خودت هم نمی دونی چی می خوای... 

به جهنم که می شکنی... 

فقط تونستم سر دلم داد بزنم و اینا رو بگم... 

حالا من بی دل شدم... 

                    

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن در ضمن آموزش دریافت گوشی رایگان از اینترنت.
www.sheen.blogsky.com
تبادل لینک هم میکنیم برای تبادل لینک در قسمت نظر دهی وب نظر بدهید.


امیر سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

دلت باهات قهر کرد ؟! خب بد حرف زدی باهاش دیگه! ....

اینقدر خودتو اذیت نکن، تازه اول راهی
مونارکی که من میشناختم اینی نیست که الان در مقابل مشکلات داره اینجوری صدای شکستن استخوناش میادا .....
فقط میتونم بگم سعی کن زیاد سخت نگیری

امیدوارم حالت خوب باشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد