سلوک عاشقانه

در ناب ترین لحظه های زندگیم کتابهام همراهم بودن... 

هیچ وقت هیچ حسی رو عزیز تر از درس خوندن تجربه نکردم... 

(البته از زمانی که دانشجو شدم و فقط واسه عشق خودم درس می خونم) 

مثل یه جور سلوک عارفانه می مونه... 

 

یادش به خیر دوست صمیمی دبیرستانم همیشه می گفت : کتابای تو هووهای منن... 

امروز داشتیم با هم صحبت می کردیم گفت: دیدی دوستی ما تموم شد و دوستیت با کتابات موند... 

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

کتاب کلا چیز خوبی نیست‌:دی برای اینکه اعتیاد آوره... معتاد میشیا! از من گفتن... بعد اگر سوار قطار شدی‌(مثل من) بعد حواست رفت به کتاب، بعد ایستگاهی که باید پیاده شی رو رد کردی، نگی حسین نگفتیا :دی

ببین کی به کی می گه!
آقای دکتر خودتو نمی گی که ته مدرک و کتاب رو در آوردی؟

حسین دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ

و اما من بابا درس خوندن :دی کلا کار خوبی است... ولی یک دانشجوی خوب هیچوقت توی ترم درس نمیخونه. درس مال شب امتحانه بچه جان :دی تو چجور دانشجوئی هستی که میشینی توی ترم درس میخونی، خجالت نمیکشی؟‌:دی

میان ترم دارم...
از نوع حذفیش...
حسین واسم دعا کن...

zaq سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ http://zaq.blogsky.com

اه حالم بد شد.
از درس خوندن لذت میبری؟
برو بمیر!!
از درس خوندن لذت میبری؟
برو گم شو!!
از درس خوندن لذت میبری؟
لذت ببر تا بمیری!!

(این مطلب را چند سال قبل در وبلاگی نوشته بودم، راستش حالا که یادش افتادم خیلی نوستالژی خونم بالا زد!)

فقط می تونم بگم لذت بزرگی رو در زندگی از دست دادید که معادل نداره...
ضمننا: خودتی!

فرزاد سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
خیلی کم پیدایی پس میان ترم داری
آره هر کس یه رفیق خصوصی داره که همیشه باهاشن
رفیق تنهاییاشن
شما کتاب دارید من هم تار مو دارم که بهترین دوستمه
یاری اندر کس نمی بینم یاران رو چه شد
دوستی کی سر آمد دوست داران را چه شد

البته شما که بهترین تجربیاتتون رو می کنید هنوز اولشه و به قول خودتون سلوک عارفانه

موفق باشید

zaq سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

نیشم تا بنا گوش باز شد و هر هر خندیدم!!
آره شاید خودمم!!
(قصد جسارت نداشتیم.)

تینا جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ق.ظ http://do0stan.blogfa.com

مونارک جان خوش به حالت که دوستت کتابه. اصلا باهاش میونه خوبی ندارم. نمیتونم باهاش دوست بشم. ای خدا امسالم همین جور الکی داره میگذره و من هیچ کاری نکردم. برام دعا کن......

عزیزم مرسی که به من سر می زنید
نمی تونم توی بلاگتون نظر بدم قسمت کامنتتون واسه من غیر فعال میاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد