پ.ن

پ.ن:بیچاره دل تو...بیچاره من...بی چاره دل تو که دل بسته به دل من!

پ.ن:بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد

پ.ن:گاهی فکر می کنم باید عنوان اینجا رو بزارم:

تف شده های یک ذهن مسموم 

افکار یک مغز کوچولو یا مغز فندوقی 

یا همچین چیزهایی...

نظرات 3 + ارسال نظر
DELAK دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM


وقتی به پایان این باهم بودن فکر میکردم خیلی می ترسیدم

راستش زندگی کردن با زیبایی های عشق بزرگترین خوشبختی هاست

ولی به شرطی که این عشق یک عشق حقیقی و دو طرفه باشه

از حرفام ناراحت نشو گلم

شاید این تنها کاری بود که می تونستیم .............

اوینار بار دیگر به روز شد
منتظر حضور سبز و نظرات زیبای شما هستم

zaq دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

خربزه یا کنبوزه؟ مصئلح این اثط!!

شما اصل مسائله رو بگیر حالا خربزه یا کنبوزه یا هر چی که دوست دارید

امیر پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

راستی میگم میخوام برم نمایشگاه الکامپ یه سر از نزدیک بلاگ اسکای رو ببینم ! خیلی دلم میخواد ببینم چه شکلیه !! میگن توپل و کچل و زشته ! خودمم میخوام ببینم ! D:
شاید واسه حضرت ساحل هم توی نمایشگاه یه غرفه بزنم ! طرفدارام کچلم کردن بس که اسرار میکن من در معرض عموم قرار بگیرم تا از وجود شامخم استفاده کنن مردم ! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد