سکوت

محض رضای خدا حرف بزن 

این روزها تنها اتفاق خوبی که می افته تویی...  

                                                  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
این روزا همه چی می تونه خوب باشه فقط کافیه ما هم با همه خوب باشیم


موفق باشید

DELAK سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.delak.blogsky.com

سلام
ممنون که اومدی و بهم سر زدی
ولی یه کلمه ای نوشته بودی که الان چند ساعتی ذهنم رو مشغول کرده
لطفا بگو واسه چی متأسفی؟؟؟؟؟؟
منتظرم منتظرم نزار

امیر پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ

خشن شدیا !
میگم اگه لطف کنی این محدودیت کامنت گذاریو برداری خیلی خوب میشه ها !
که دلت میاد ؟! خوبشم میاد دیگه ؟!! یادت باشه چی گفتی .... :(
یعنی چی هر وقت درست و حسابی دیدی منو بهم میگی ؟! چشم بصیرت نداری دیگه !!!! D:

راستش منم بیخبرم ازش ولی طبق آخرین حرفایی که بینمون زده شده بود قرار بود تندر یه غرّشی بکنه و طغیان کنه و از این حرفا ولی مثل اینکه زد خودشو ترکوند بلاگشو تعطیل کرد !
بچه خوبی بود خداییش ولی از اون آدمای کله شق به نظر میرسید که دچار خود درگیری شدنو هستنو خواهند بود ! البته شبیه من بود فقط یه چندتا ورژن از من پایین تر بود ! چون من به نظر بدتر از اونم ولی مقاومتم همینجوری الکی یه خورده زیاده فقط ! به عبارتی ساده تر یه خورده پوست کلفتم فکر کنم !

تو که دل نداری! بیخودی ادای اینایی که دل دارنو در نیار که اصلا بهت نمیاد که هیچ تازه زشت هم میشی که هیچ، بچه مردمو هم از راه بدر میکنی ! همون جناب ن. رو بیچاره کردی بسه ;)

چه خبرا ؟ درسا خوبه ؟ میخونی یا توی نوود تنبلی تشریف دارین مثل من ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد