م.ل

نوشته هاش رو می خونم... 

سطر به سطر... 

لحظه به لحظه رو تجسم می کنم... 

می فهمم!بر خلاف همیشه و خنگ بازی هام توی فهمیدن دیگران تورو خوب می فهمم... 

اشک...اشک...اشک... 

لعنت به من! 

خدایا اگه از یه دختر گریه رو بگیری چی واسش باقی می مونه؟ 

فکر می کنم... 

به تو فکر می کنم... 

شب و روز...بیشتر از اونی که خودم توی ذهنم باشم تویی... 

چرا نمی تونم هیچ کاری بکنم؟ 

این بدترین عذابه! 

واقعا دخترها جز گریه کردن چه کار می کنن؟

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام دوست عزیز نیستید کم پیدا شدید
دلمون براتون تنگ شده
امتحانارو چی کار کردید؟
کمبود حضورتون تو وبلاگم احساس میشه:D

موفق باشید

کورش-وفادار دلشکسته سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ق.ظ http://VafadareDelshekaste.Persianblog.IR

آره واقعاً!

امیر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ

از کدوم آهنگ خوشت اومد ؟ اونی که واسه دانلود گذاشتم یا اونی که وارد وبلاگ میشی خودش پخش میشه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد