هفته ی گل و بلبل!

این روزا توی دانشگاه اتفاقات زیادی افتاد که چندان هم خوشایند نبودن... 

توی این دو سال از آشنایی تا دوستی رابطه هامون بالا و پایین زیادی داشتن ولی هیچ وقت وسعت بحثمون اینقدر زیاد نبود... 

اکیپمون ۱۰۰ تیکه شده و همه هم حق به جانبن... 

خیلی منصفانه بخوام بگم تقصیر پسرها بود و یکی از گروههای دخترها که معلوم نشد چه جوری توی ماها بر خوردن... 

حدود ۲۰ نفر از جمعیت کلاسیم... 

فکر کنید توی کلاسی که ۲۰ نفرش راه برن و به هم تیکه بندازن چه وضعی پیش میاد... 

چندتا از پسرهامون پیش قدم شدن برای رفع کدورت اما باز هم اوضاع خیلی خوب پیش نمی ره... 

 

با اعلام یکی از نمره های میان ترم و افتضاح شدن نمره ی من و حرف یکی از آقایون محترم! باز از دستش عصبانی شدم... 

اصلا نمرهه! واسم مهم نبود به دلایل زیادی و یکیش این بود که نتونسته بودم درس بخونم به علت سرماخوردگی شدید و چندتا دلیل دیگه... 

اما برخوردهای قبلی و تیکه انداختن ایشون! عصبانیم کرد اما در کمال خونسردی جواب دادم و به روی مبارک نیوردم... 

 

اما یه سوال: دوستان هم رشته و هم حوالی رشته شما واسه علوم پایه از روی چی خوندید؟ 

 

توی این مدت ۲ بار رفتم نمایشگاه کتاب... 

امسال فاجعه بود...همه ی انتشارات قاطی بودن... 

۱ پزشکی بود ۴ تا مهندسی ۴۰ تا علوم انسانی...خیلی خسته کننده بود گشتن دنبال ناشرها... 

ناشران عمومیش هم چندان کتاب های جالبی نداشتن... 

 

 

مسافرت آخر هفتم هم بنا به دلایل درسی کنسل شد... 

 

 

اما مجموعا خیلی سرحالم...یا پوست کلفت شدم...یا یاد گرفتم چه جوری در هر حالتی لذت ببرم ...یا اینا مسائل مهمی نبودن... 

یا خیلی احتمالات خوب دیگه...

نظرات 10 + ارسال نظر
امید یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

درسنامه جامع علوم پایه انتشارات میر
هر سه جلد شو اگه بتونی دو دور کنی جزو نفرات اول میشی

مرسی از راهنماییتون دوست عزیز
اما تا جایی که می دونم میر دو جلده
یکی درسنامه
یکی تستهای این چند سال
جلد سومش چیه؟

امیر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ

مهم این نیست که ناراحتی یا عصبانیتت رو به روی مبارکت نیاری !

مهم اینه که ناراحتی و عصبانیت توی درون هم وجود نداشته باشه، اگه این اتفاق بیوفته خود به خود روی مبارکتون هم عاری از ناراحتی و عصبانیت خواهد شد !

حداقل واسه یه چیزی ناراحت بشو که ارزش داشته باشه
به نظرت ارزش داره واسه عقده های یه پسر یا حرفهایی که ناشی از حس جلب توجه کردن یه پسر هست ناراحت کنی خودتو و عصبانی بشی ؟!!!!
قضاوت با خودت

امیدوارم خوب و سلامت باشی همیشه
فعلا

فرزاد دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وای این نمایشگاه کتاب اصلا همه ازش ناراضیان جدا خیلی مسخره بود
من اصلا قسمت دانشگاهی نرفتم همش تو قسمت عمومی بودم با این حال خیلی اعصاب خوردکن بود
قیمتا دوبرابر شدن قطر کتابا نصف.

موفق باشید
تونستید از درس خوندن هم لذت ببرید

سلام

من همیشه از درس خوندن لذت می برم...
جز شب امتحان!

مرسی همچنین

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.manopezeshki.blogfa.com/

سلام.با درسنامه اول که نمی شی!نمره خیلی خوبی هم نمیاری!!از من گفتن بود.
ولی اگر درسنامه رو نخونین هم ضرر می کنین.برای بعضی از درس ها فقط اون کافی نیست.تغذیه،پاتولوژی،بهداشت که اصلا کافی نیست!الآن رمق ندارم اسم بقیه درس ها که می خواستم بگم یادم نمیاد.ولی برای بیوشیمی وآناتومی وایمونولوژی کافیه البته آناتومی رو باید یک خورده کاملش کرد با کتاب های دیگه.راهنمایی خواستین از 5 شنبه این هفته به بعد در خدمتم.

سلام
تقریبا دچار چندین سکته ی ناقص و کامل شدم
همه می گن فقط درسنامه بخون....
بهداشت رو که شوخی کردین نه؟۳ جلد بهداشت پارک بخونم؟!
حتما مزاحمتون می شم...
به شدت نیازمند راهنمایی هستم
مرسی

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام.شما مگه ورودی 86 نیستین؟؟؟البته اگر منظورتون این بود!!از شما کوچکتر هم هستش دکتر باران که تو لینکهام هست!من لینکتون کردم البته بی اجازه.امیدوارم از این کار ناراحت نشین!

سلام
بله
منظورم دوره ی علوم پایه بود...
مرسی در تشکر لینکتون می کنم

محمدرضا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام دوست عزیز
به این وبلاگ بروید و به رئیس جمهور منتخب خود رای بدهید.
www.adalate9.blogsky.com
این وبلاگ را به دوستان خود نیز معرفی کنید.

امید سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

من دانشجوی مشهدم
قسمت تست ها جدیدن 2 جلدی شده
یکی از سال بالایی ها ما (84) درسنامه رو دو دور خوند 185 شد دیگه من نمیدونم شما چی قضاوت میکنید ؟

بسیار عالی
خدا نصیب ما هم بکنه...
مرسی

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ http://manopezeshki.blogfa.com/

سلام.شما از کجا می دونین فقط درسنامه خونده!البته من از نظر یک 85 ای گفتم .سال بالایی شما اگر ورودی 85 بود با این نمره جزو رتبه های تک کشور می شد!!ما همچین نمره ای امسال به تعداد انگشتان یک دست هم نداشتیم!سطح سؤالات فرق کرده.سؤال بهداشت رو بینین!من می شناسم کسایی که با دو دور خوندن درسنامه نمره خوبی نیاوردن!
در هر صورت سال بالایی شما هم درسش احتمالا خیلی خوب بوده هم پایه خوبی داشته ولی نظرمن عوض نمی شه.خانوم دکتر شما می تونین از ورودی 85 بپرسین.امسال بیس پزشکی شد 87 حتی دندانپزشکی بیسش 59! داروسازی 89!می بینین بجز امتحان پره بیس علوم پایه ها پایین اومد.شما می دونین بیس رو چطور تعیین می کنن میانگین نمرات 5درصد اول در واقعا بالاترین نمره ها!در هر صورت من گفتم که پس فردا بخاطر نگفتن عذاب وجدان نگیرم!!

مرسی
هم شما هم آقای امید
من کلا سعی می کنم هر چی می رسم بخونم هم درس نامه هم کتاب
شنیدم بچه های اسفند ۸۷ راضی نبودن
خدا رحم کنه!

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ

یادم رفت بگم .تا قبل از امتحان علوم پایه 87 بیس تو همه رشته ها 90 بود.

مریم پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

من اسفند ۸۷ رو امتحان دادم و پزشکی هستم. فقط درسنامه میر تست هاشو زدم اونم به جز بیوفیزیک و معارف و زبان و اینا میشم ۱۳۰ . از رو درسنامه اصلی هم چیزی نخوندم
راستیو مطمینید که بیس پزشکی ۸۷ بوده ؟ لطفا اگه اطلاع دارید زود بجوابید

سلام.
نه مطمئن نیستم من فقط شنیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد