نگینهای اتمی...الماسهای تقلبی...

جای آن است که خون موج زند در دل لعل 

زین تغابن که خزف می شکند بازارش 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
کورش-وفادار دلشکسته ی مرده سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://VafadareDelshekaste.Persianblog.IR

Oh my God

زبل خان سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://kimiaaa.blogfa.com/

سلام
چقدر مختصر ومفید می نویسی...

پزشک بارونی جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://shortcut1989.blogfa.com

بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون ما رو حذفیدیت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب پستات عجیب شده کوتاه و ....
کاش یه بار دیگه اون کنار بلاگت رو می خوندی
فک کنم از هدف گذاریهات دور شدی
شاید حیف باشه سمپاد و سمپادیها این طوری معرفی بشن (البته این نظر من فقط به عنوان یه سمپادی )
سلاح مملکت خویش خسروان دانند

حضوری عرض می کنم

خوندم...
من فقط می خواستم چیزهایی که توی ذهنم می گذره و نمی خوام یا نمی تونم سر و سامونشون بدم رو بریزم اینجا...نوشته هام هم بستگی به حال و هوایی داره که باعث شده بنویسم ربطی به کلیات احوالم نداره
سمپاد هم مثل هر جای دیگه مملو از آدمهای جورواجوره...
منم یکیش...
وظیفه ی من در مقابل سمپاد در زمینه ی درس خوندنه که فکر می کنم خیلی خوب دارم بهش جواب می دم
ممنون از راهنمایی هاتون

سعید جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند
غنیمتی شمرای شمع وصل پروانه که این معامله تا صبحدم نخواهد ماند

زندگی قشنگه دوست من.فقط باید درست نگاهش کنی

شکی در قشنگیش نیست...

زبل خان شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://kimiaaa.blogfa.com

سلام...

هویجوری بهم سر نمی زنید..لااقل تولدم بیایید.....


کادو فراموش نشود....


وسیله ایاب وذهاب هم هست وقتی از سرمزار برگشتیم ..می برتتون خونه برای ناهار....

سلام
اختیار دارید خانوم.من که همیشه مزاحمتون می شم...
کیک فراموش نشود
اگر مزار محل گزار باشه که خوبه اگه نه که دور از جون...
ما که نهاری ندیدم...

zaq یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://zaq.blogsky.com

اونجا جای خوبی برای بریدن نیست!
تو که خودت لعل شناسی! بهتر نیست یه شریان سطحی تر رو انتخاب کرد؟

اون عکس آدم خسته شده از همه چیز و بریده است
من کارهای زیادی واسه انجام دادن دارم اصلا هم از زندگی خسته نیستم
کلی شیطونی مونده که باید انجام بدم
در هر صورت اگه من بودم کلا روش بهتری رو انتخاب می کردم تا رگ بریدن...

نیلوفرانه یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ق.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

روزت مبارک دکتر ...

روز شما هم مبارک عزیزم...

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

راستش اعتراف می کنم با دیدن این تصویر جا خوردم.
روز پزشک رو به شما تبریک می گم.

خیلی که ترسناک نبود.بود؟
مرسی روز شما هم مبارک

محمود یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://seylesereshk24

سلام خانوم بهمون سر نمیزنی؟////////////////////

سلام
به کدوم آدرس؟!!!!!

زبل خان پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ http://kimiaaa.blogfa.com

دوس جون....این عکسای خشن چیه؟؟؟؟

الهی...
چه روحیه ی لطیفی...

ارغوان چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

خب من یه دور تقریباً می تونم بلاگتو از اول خوندم/ یعنی 86 و 87 رو یه نگاه انداختم.88 رو هم تا این جا کامل خوندم. از طرز نگارشت خوشم اومد. مخصوصاً طنز نویسیت و به کار بردن واژه هات برام خیلی جالب بودن.
-------------------------
این پست آخرت چه تصویری داره ها؟؟؟ خب شما دکتری ، از این چیزا زیاد دیدی، باید به فکر ما هام باشی دیگه . نمی گی می بینیم ، امکان غش کردنمون به سمت صددرصد میل می کنه:دی

ارغوان چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

خب من یه دور تقریباً می تونم بگم بلاگتو از اول خوندم/ یعنی 86 و 87 رو یه نگاه انداختم.88 رو هم تا این جا کامل خوندم. از طرز نگارشت خوشم اومد. مخصوصاً طنز نویسیت و به کار بردن واژه هات برام خیلی جالب بودن.
-------------------------
این پست آخرت چه تصویری داره ها؟؟؟ خب شما دکتری ، از این چیزا زیاد دیدی، باید به فکر ما هام باشی دیگه . نمی گی می بینیم ، امکان غش کردنمون به سمت صددرصد میل می کنه:دی

لطف بی نهایتتون رو می رسونه

گاهی دوتا راه بیشتر نیت یا بی خیال شدن یا خودکشی کردن!
من دوستی داشتم که همیشه وقتی از چیزی خیلی عصبانی می شد یه جای خودش رو زخم می کرد بعدش راحت می شد...
این تصویر منو یاد اون انداخت

ارغوان چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

راستی این قالبت برای من کاملاً به هم ریخته میاد بالا.

واسه چی؟
فکر نکنم برای دیگران مشکلی داشته باشه
در هر صورت اگه کاری از من بر میاد بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد