من و break up های متعدد!

در وصف آهنگ های گل و بلبلی که چند سال اخیر ایجاد و زیاد شدن عین غده ی سرطانی فکر نکنم لازم باشه چیزی بگم 

راستش اولش که رپ و پاپ با هم قاطی شدن من خوشم می یومد... 

یادمه اولین ترانه ها رو از رضایا و2afm شنیدم...بعد غمگین خوندن دیگه گوش ندادم 

بعدش هم از ساسی مانکن گوش می دادم و برام جالب بودن 

همین! 

تک و توک توی این خواننده های قارچی(تلمیح به رویش قارچهای خودرو بعد از بارش باران) هنوزم ترانه های خوبی پیدا می شه 

بگذریم شد مثل نقدهای کسل کننده... کار من نیست 

 

چند روز پیش داشتم به دختر خالم می گفتم یه ترانه جدید از ساسی مانکن لود کردم (خانومی) اما به قشنگی قبلی ها نیست 

گفت: بهش عادت می کنیم 

- 

 

من با موسقی درس می خونم.با آهنگ های نیناش ناش هم که نمی شه درس خوند 

موزیک خالی یا ترانه های آروم گوش می دم 

طفلک کسایی که break up کردن 

این شعرا چیه می خونن؟! 

منی که هیچیم نیست احساس cut بهم دست می ده.انگار همین الان بهم زدم!!! 

دو حالت داره: یا من جو گیر می باشم 

یا ترانه ها واقعا له می باشند! 

 

پ.ن:مردم از استفاده ی درست کلمه ی ترانه به جای آهنگ....

نظرات 3 + ارسال نظر
مردی که مرده بود شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com/

خیلی دردناکه که مردم گوششون را به ترانه های دوزاری امثال این ها عادت میدهند

بلی بلی
اما جالب بود واسم
انگار واجب بود گوشش بدیم واسه همین باید عادت می کردیم!!!

یک دانشجوی پزشکی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

جدی با آهنگ درس می خونی؟من که نمی تونم!

بدون اهنگ حواسم پرت می شه

مانیل(خانومی) شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.manil65.blogspot.com

نخندیا! اما میخوام بدونم break up چیه؟ منم عادت دارم با موسیقی درس بخونم اما زیاد برام فرق نمیکنه که چه جور موسیقی ای باشه. منظورم از نظر ریتمشه که شاد باشه یا غمگین فرقی نمیکنه. اما باید ترانه های مورد علاقه م باشه. این خواننده های قارچی رو دوست ندارم.

به قطع شدن رابطه ی دوستی می گن
نه خانومی.اگه یه روز همه چیزای توی دنیا رو یاد گرفتم اون موقع رو این فکر می کنم که می شه به دیگران خندید یا نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد