دکتر بعد از این!

امروز توی آزمایشگاه انگل شناسی رسیدیم به جونوری به نام trichuris tricura  

یکی از لامهاش رو نگاه کرده بودم مثلا واسه ی محکم کاری می خواستم اون یکیش رو هم نگاه کنم که به ناگاه! موجودی دیدم عجیبا غریبا 

یه چیزی بود شبیه آمیب رنگ نشده دارای ارگانل!!!با حاشیه ی نا مرتب... 

خلاصه من هر چی نگاه کردن نفهمیدم این کجاش اون موجودیه که قرار بوده باشه... 

ع. بین من و میکروسکوپ بعدی ایستاده بود نشونش دادم اونم شروع کرد نگاه کردن و هی داشت فکر می کرد  

م.اومد گفت بچه ها شما هم دیدیدش چقدر عجیه ؟شکلش رو هم به عنوان نکته تو دفترش کشیده بود.گفتم ولی این همین جونوره نیست... 

تو میکروسکوپ شروع کد نگاه کردن و آدرس دادن که فلان جا رو نگاه کن این trix شه و این فلان جاشه و از این حرفا... 

یه لحظه به لام نگاه کردم (از بیرون) دیدم تکون خورده اونجا اصلا چیزی نیست حاشیه ی لامه من ملت رو سر کار گذاشتم 

گفتم بچه ها تکون خورده 

ع. زد زیر خنده به قول خودش به خنگی خودش که به لام نگاه نکرده(روش نشد بگه احتمالا داشت به خنگی من هم می خندید) 

 

م. گفت: آره ممکنه.موجود زنده است دیگه جا به جا می شه...لابد رفته یه جای دیگه ی لام 

- و ع: 

 

کلا این خانوم موجود فوق الاده ای هست.جملات هنری می گن . 

ترم سر کاداو(جسد) جدید واسمون آوردن یکی از بچه ها گفت چه نا خنهای بلندی داره 

م: آره دیگه اینا می میرن کلسیم توی استخونهاشون تجزیه می شه میاد توی ناخن هاشون...ناخن هاشون بلند می شه 

  

پ.ن:ما غالبا لام رو همون جوری که زیر میکروسکوپه نگاه می کنیم(فقط توی آزمایشگاه انگل) 

چون پیش میاد یه چیز خاص مد نظره و باید اونو دید و واسه بچه های بعدی لام رو تکون نمی دیم 

پ.ن: چی بگم؟!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
پزشک بارونی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://shortcut1989.blogfa.com

خوب همین دیگه چه می شه کرد
منم تو آز بافت یکی دو بار سلول جدید کشف کردم بعدش استاد حال گیری کرد گفت اصلا سلول نیست

آرتیفکت!

مانیل(خانومی) شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.manil65.blogspot.com

مونارک جان متوجه کامنتی که برام گذاشتی نشدم. میشه واضح تر بگی؟ بازم گفتم شاید نری کامنتدونی وبلاگمونو نبینی اینجا یادآوری کردم:) نکنه منظورت همون break up? آره؟

مرسی عزیزم که یاد اوری کردی
بله منظوم همین بود

لاله یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ http://guyton.persianblog.ir

من تموم کردم دیگه ! ان شاالله شما هم که علوم پایه رو رد کنید همه چی تازه شبیه رشته ی پزشکی میشه !

آخی..چه خوب
خدا نصیب من هم بکنه

بهزاد یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://dsbehzad.blogfa.com/

به این میگن خلاقیت! اصلا شاید جایزه نوبل بیولوژی رو بابت این کشف جدید صاحب شدی:))
دوستت م. هم خیلی آدم خلاقیه .ایده جابه جا شدن موجود زیر لام، خدااا بود!!!

کلا هر از چند گاهی اظهار علم می کنن
کل کلاس شاد می شه!

dochtor یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://rest87yums.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام...........!!!!!!!!! ما سال ۲ هستیم هنوز....!!!!!! ورودی جدید می بینیم ذوق می کنیم....!!!!!!!!!!!!!

ما نییز سال ۳ می باشیم...

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

جالب بود.با میکروسکوپ نگاه کردن اون هم برای درس انگل شناسی یک خورده سخته مخصوصا موقع امتحان یک خورده حرکت بدن لام رو دیگه چند دقیقه طول می کشه دوباره بشه درستش کرد.استاد ما که کلی حرص خورد سر این قضیه!

فکر کنم بیشتر مارو حرص بدن!

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ب.ظ

این میکروسکوپ تو انگل شناسی تنظیمش سخته مخصوصا موقع امتحان!استاد ما که کلی حرص خورد!

پیام یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:30 ب.ظ http://hayran.blogsky.com

بابا من سکته قلبی کردم تو احوالی از ما نپرسیدی
به این میگن دوستی
یه سری به من بزن خانم دکتر

دور از جون
اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد