عجب!

با شنیدن خبر دوست شدن این دوتا داشتم شاخ در می آوردم اما خوب چون ایشان قبلا خیلی دور من می پلکید نمی توانستیم اظهار تعجب به جای آوریم مبادا فکر کنند ناراحت شده ایم 

اما از درونمان شاخ هایمان بلند شده بود این هوا! 

ما هی می دیدیم پاچه ی ایشان در حال دمپا شدن است و خانوم ل. به شدت مشغول نفوذ اما فکر نمی کردیم این عامل نفوذی با چنین سرعتی عمل به جای ژآورده و کنه وار به وی بچشبد.... 

مجدد ا عجب!!! 

 

این روزها نان در درون پاچه رفتن و سهل الوصول بودن است 

ما دقیقا نمی دانیم آقایان نیز به چنین چشمی نگاه می کنند یا خیر 

ولی ما با چشم نیمه بسته ی فکرمان می گوییم فلانی در پاچه ی فلانی رفت و بالاخره آویزان بازی هایش نتیجه داد و همان فلانی دومی خر شد! 

 

واقعا نمی دانیم به غرور خفته ی آقایان محترم بر نمی خورد؟!!!   

 

ما ترجیح می دهیم بمیریم تا جلب توجه جنس مذکر را به جای آوریم... و ایشان را خاطرخواه نمیاییم...  

وگرنه عشوه که در ذات هر دختری می باشد ... 

 

 

پ.ن: از بین تمام کسایی که به نحوی خواستن با من باشن فقط تو هنوز کسی رو نداری...  

۲سال گذشته...

دارم نگرانت می شم... 

    

نظرات 6 + ارسال نظر
afshin0641 دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام عزیز گلم شما زاتان جذاب افریده شدید لازم نیست جذبه ایجاد کنید میگی نه اگه دختری ومجرد خودم می خوامت

سلام
تشکرات
بلی ولی تجرد را ترجیح می دهیم...

مانیل(خانومی) سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.manil65.blogspot.com

موافقم مونارک جان... منم واقعا متنفرم از این دخترایی که خودشونو میچسبونن به یکی... اصلا انگار هیچ احترامی وایه خودشون قائل نیستن!

مهرناز سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

راستش من نفهمیدم کی تو پاچه کی رفت و چی تو پاچش رفت ...
فقط با جمله ات خیلی موافقم "ما ترجیح می دهیم بمیریم تا جلب توجه جنس مذکر را به جای آوریم... " ما ذاتا جلب توجه ایم ;)

یکی از دخترهای کلاس رفت تو پاچه ی یکی از پسرهای اکیپ ما

ارغوان چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ

چه این شکلکها با حالند.
اتفاقا چند وقت پیشا با یکی از دوستام سر همین قضیه یه عالمه حرف زدیم که واقعا این کارا چیه دخترا این دور و زمونه می کنند.

مرسی
به نتیجه ای هم رسیدید؟

بهزاد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://dsbehzad.blogfa.com

با این قسمت که گفتی عشوه در ذات هر دختری هست کاملا موافقم!بدبختی اینجاست که از زیبایی هم بیشتر دل میلرزونه!!! بهرحال الان این آویزون شدن ها تو هر دو قشر دیده میشه یعنی اینطوری نیست که فقط از طرف آقایون باشه یا فقط از طرف خانوم ها. امیدوارم اینجا به کسی برنخوره من سعی کردم خیلی منطقی نظرم رو بگم.

راستش نمی دونم
اما انگار توی دخترها خیلی بیشتر شده
من کمتر پسر آویزون دیدم
اما این روزا اکثر دخترها فاجعه شدن
خنده های الکی
نگاه کردن های یه جوری...
بماند!
من دلم پره...بخوام بگم خیلی طول می کشه

ارغوان پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

به نتیجه که اونطوری نه. ولی دلمون به حال دخترا یه عالمه سوخت که چه راحت پسرا با دونستن این موضوع در خصوص دخترا ازشون استفاده می کنند. حالا چرا دخترا به این موضوع دچار شدن‌ٍ والا من نمی دونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد