حداقل حق من

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت٫ نه آنچنان که < کسی می خواست> که من کسی نداشتم٬کسم خدا بود٬ کس بی کسان. 

او بود که مرا ساخت٬آنچنان که خودش خواست٬نه از من پرسید و نه از آن <من دیگر>م. 

                                                                                                          

                                                                                                   دکتر علی شریعتی 

 

خیلی دلم پره.خیلی حرف واسه گفتن دارم ولی چی گویا تر از این جمله؟ 

تو که گوشت به حرفهای من بدهکار نیست... 

 

منو همین جوری بخواه.همینی که هستم  

  

                         

 

 

پ.ن: لینکا تصفیه شدن 

دوستانی که بلاگشون باز نمی شد و صفحه ی بی ربط میومد 

کسانی که قبلا گفته بودن منو لینک کردن و تو لینکاشون نبود 

کسانی که مدت زیادی بود آپ نکرده بودن مثلا از عید 

دوستانی که خداحافظی کرده بودن 

کسانی که فیلتر شده بودن 

پاک شدن 

 

اگه عزیزی لینکش نیست و از موارد و گفته شده هم نیست بگید من تصحیح می کنم 

مرسی 

 

پ.ن: یکی از بلاگ هایی که از نبودنش خیلی ناراحت شدم بلاگ وقتی دلگیری و تنها(سرور) بود

نظرات 5 + ارسال نظر
زبل خان یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ

خیلی قشنگ بود..هم متنش هم عکسش...

مرسی عزیزم

yashar دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی دارین . لطفا به سایت منم یه سری بزنید

نمی یام
نمی خوام

شهاب دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://drbaroooni.blogspot.com

متنت قشنگ بود
در مورد پست قبلی الان دوزاریم افتاد
پستات دارن باحال می شن
تفیه لینکدونی هم مبارک منو که تصفیه نکردی؟؟/

مرسی
اختیار دارید دکتر

سارا از ژوژمان دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.judgment89.wordpress.com

سلام
ببخشین میتونم بپرسم مونارک یعنی چی؟

کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

اگه دلت پره حرفتو بزن
منفجر نشی یه وقت
خودتو خالی کن

سلام
نوعی پروانه است

این جملات گویا تر از حرفهای من بودن

مهرناز دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ

خسته نباشی از وبلاگ تکونی!
من اسم وبلاگمو از "به من لبخند بزن" به "کاپوچینو" تغییر دادم الان ۱ سال میشه....

مرسی
اوهوم

می گفتید
دیدم عوض شده اما حتما اون موقع فکر کردم خودتون خواستید با این اسم لینک بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد