هاریسون

دوستان ۱ سوال: 

کدوم ترجمه ی هاریسون بهتر هست؟ 

 

پ.ن:من تکست می خونم اما می خوام ترجمه ی چند تا از کورس هاش رو بخرم...

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

نمی دونم.من خودم چند تا کتاب رو دارم ولی نمی دونم مابقی ترجمه ها چطورین!یک چیزی خیلی برای کتاب خرج نکن اول برو کتابخونه ببین می تونی بخونیشون یا نه!هاریسون سیسیل چیزی ان که هر سال تجدید چاپ می شن یعنی حتی برای پره یا رزدنیتی دیگه به درد نمی خورن پس سعی کن از کتابخونه بگیری وبخونی اونهایی که واقعا لازمه تا کتابخونه جدید رو نداره بگیر.بخاطر خودت می گم.با این حال اگر بخوای بین کتابهای خودم نگاه می کنم مترجم ها رو می گم ولی از ترجمه های دیگه کتاب ها خبر ندارم.

مرسی از راهنماییت عزیزم.
بدم نمیومد چند تا از کورس ها رو داشته باشم
اگه ترجمه و انتشارات رو واسم نگاه کنی خیلی ممنون می شم *:

ممد پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://mOHAMADSADIGHI.BLOGFA.COM

:-
؟

؟

سرویا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ق.ظ http://sarvia.blogfa.com/

نمیدونم!

(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد