خوشحال می شم اگه کسی حوصله داشت جوابم رو بده:

من کدوم یکی ام؟

اخمو

بد اخلاق

مهربون

خشن

بی احساس

رمانتیک

همین جوری

لوس

روانی

متزلزل

احساساتی

به تو چه

از اینا

 

شما چطوری هستید؟

اخمو

بد اخلاق

مهربون

خشن

بی احساس

رمانتیک

همین جوری

لوس

روانی

متزلزل

احساساتی

به تو چه

از همونا

 

چون می دونم کسی حال جواب دادن نداره خیلی منتظر نیستم

نظرات 2 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://firooze.blogsky.com

مونارک عزیز ولوس وعاشق والیبال وموسیقی کلاسیک ممنون که سر زدی ممنون از کامنت قشنگت اگه اینجا بودی مطمئن باش او قهوه ی داغی رو که دوس داری واست درس میکردم جوری که همیشه مشتری بشی یه آنگ کلاسیک هم از شوبرت برات میذاشتم اگه اونو دوس نداشتی یه چیز دیگه واونقدر تکرار میکردم تا راضی بشی
مونارک جون من وتو وبقیه معجونی از اون چیزای که نوشتی هستیم به اضافه هزاران چیز دیگه بستگی داره در چه شرایطی قرار بگیریم در اون صورت یکی از آنچه را داریم رو میکنیم آدم جهان اصغره یعنی اگه یه جهان اکبر در نظر بگیریم ما مینیاتور اون جهان بزرگیم خوبی آدما هم به اینه به همین خاطر یه آدم پیچیده مدرن هیچوقت برا کسی تموم نمیشه عمق داره هروقت لازم باشه چیزی رو میکنه آدم موجود ثروتمندیه
بای

سلام علیکم.دست شما درد نکنه راضی به زحمت نیستم و از اینا.
آهنگهای شوبرت بی نظیرن...
کاملا قبول دارم اما بارز ترینشون کدومه؟!
مرسی عزیزم که به من سر زدید.

حامد پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.ker86.blogsky.com

سلام.فکر کنم شما :مهربون هستید و خندان و روی هم نرفته!تو دل برو.
من هم رمانتیک و مهربون هستم.
تازه اومدم تو بلاگ اسکای و نوشتن از خودم رو شروع کردم.ولی یکی از فعالان وبلاگ نویس هستم که در بلاگفا چند سالی هست که مینویسم.نمونه کار جدید من توی این آدرس هست:www.ihip.blogfa.com
موفق باشی گلم.خواستی تا لینکت کنم.

حامد عزیز مرسی که به من سر زدید.
منم خوشحال می شم شما رو لینک کنم.اگه موافق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد