دور و تسلسل

حتی نمی دونم باید حمایتش کنم یا ترکش کنم؟ 

نمی خوام دوباره تکرار بشه... 

به اندازه ی زمانی که منطقی شدنم زمان می خواد بهم وقت بده.... 

فعلا نمی خوام باهات صحبت کنم

لالا

به لطف خدا ما خوبیم. 

علوم پایه هم تا عدم اطلاع از نمره ی نفر اول خیلی نظری نداریم.مجموعا بد نبود. 

فعلا بسیار خسته ایم و همش می خوابیم.وقت آزاد زیاد داریم اما خواب در رده ای پایین تر از اظهار وجود قرار دارد. 

هر وقت دلمان خواست کمتر بخوابیم آپ می کنیم. 

فعلا حسش نیست...  

می رویم لالا 

شب به خیر

hope

می خوای باهام چی کار کنی؟ 

می دونی که چقدر بی دفاعم.... 

 

روزی ۵شنبه نام

سلام. 

فقط اومدم بگم هفته ی دیگه در چنین روز ۵شنبه نامی اگه خدا بخواد واسه همیشه از علوم پایه راحت می شم. 

 

تو دعاهاتون منو فراموش نکنید.خیلی محتاجم 

 

پ.ن:خدایا تو که تا اینجا همه رو پاس کردی.این دفعه هم خودت کمکم کن....

دهه ی علوم پایه

سلام.

تا 13 اسفند نمیام اینجا.

دارم می رم تو دهه ی امتحان.برام دعا کنید هیچ وقت انقدر بی سواد نبودم

پ.ن:این روزها عجیب جال خوبی دارم