۲.روز شمار

اگر روز شمار رو دوباره شروع کردم دلیلش این نیست که تضمین می کنم مشکلی پیش نمیاد..

ولی تضمین می کنم اگه مشکلی پیش بیاد من از پسش بر میام...

۱.شبها...

شبها طولانی ترند وقتی نخوابی...

VALENTINE!

برای اینکه دلمان از این کارهای لهو و لعب و بی تربیتانه ای که امروز بر همگان حلال می شود(!) نخواهد بست می نشینیم در خانه که یادمان نیاید چقدر دلمان می خواست ما هم امروز کسی را داشتیم که به ایشان بگوییم ولنتاین مبارک... 

 

یه فرصت دیگه!

بهت زمان می دم... 

تا ۲ شنبه تصمیمت رو بگیر... 

من روی فرجه دادن بهت خیلی فکر کردم... 

شاید بهتر باشه تو هم روی تصمیمت خیلی فکر کنی... 

راستی هر تصمیمی گرفتی روش وایسا...چون من تغییرش رو نمی پذیرم...  

 

                                               

کپک به شرط چاقو

این جانب قابلیت پرورش انواع باکتری ها و کپک ها رو دارم... 

اگه با یه آزمایشگاه قرار داد بسته بودم تا حالا میلیاردر شده بودم... 

خوب تقصیر من چیه؟ 

کم میوه می خرم ولی همیشه وقتی در یخچال رو باز می کنم نصفشون کپک زده... 

(ما فقط میوه رو می خریم...اصولا نمی خوریم...) 

 

 

 

توضیح: ۱ عدد لیمو شیرین بخت برگشته می باشد 

راستی ما طرح سفارشی کپک هم کار می کنیم 

 

 

 

توضیح:یک عذذ پرتقال می باشد که از داخل روش کار شده... 

به علت بدی دوربین موبایل خیلی واضح نیفتاده...   

 

خلاصه اینکه کپک تضمینی...

 

پ.ن:از کامنت های تبلیغاتی متنفرم