همین جوری واره!

سلام.

خوشحال می شدم اگه می فهمیدم اون علامت سوال بالای بلاگ دقیقا چی کار می کنه؟!

پ.ن:اونقدر کار روی سرم ریخته که خودم توشون گم شدم...

پ.ن: بابت کاهلی هام منو ببخشید...

پ.ن: مگس توی زمستون ندیده بودم ...برو اون ور دیگه!

پ.ن: کلی دنبال قالب با بک گراند شیری و رنگ فت طوسی گشتم یافت می نشد...

پ.ن: هیچ معلوم هست تو کجایی؟

جان کوچولو

با تشکر از جان کوچولو.

واقعا از این آف زیبا نمی شد گذشت...

دعای پاس کردن درس:

 الهی ادرکنی پاسا ترمی به نمرتی دهی و دوازدهی و حفظا من مشروطی و فلجا استادی و لغوا امتحانی بحق برفا و آلودگی جوا

آخری نداره...

می چرخی و می چرخی و می چرخی ....

بعد سرت گیج می ره دیگه نمی چرخی...

می رسی به ته تهش...حالا ته چی من نمی دونم...

یه بن بست می بینی...

۲ تا راه هست یا دل ببندی به آجر های قدیمی و قشنگ دیوار یا خرابش کنی و بخوای ببینی پشتش چه خبره...

هیچ از خودت می پرسی اگه اون ور بدتر از این ور باشه چی؟اینجا که خوبه اما اگه اونجا بهتر باشه چی؟اون موقعست که اون وروجکی که توی وجودته همش می خواد از بالای دیوار سرک بکشه...

قدش نمی رسه ... سعی می کنه دیوارو خراب کنه...

می ری پشت دیوار...یعنی اول کلت رو می کنی تو بعد نمی شه که فوضولیت همین جا تموم شه باید از همش سر در بیاری...

امیدوارم اون ور پشه نداشته باشه...بدترین موجودی که من می شناسم پشست!

اگه اون ور نوشابه نداشته باشه چی؟پفک هم دوست دارم...

فقط همین!من دیگه مشکلی با اون ور دیوار ندارم...

 

پ.ن:من عالیم! کارت ملی + کارت دانشجوییم رو گم کردم...

حالا کارت ملی بخوره تو سرم المثنی می گیرم...چه جوری برم دانشگاه؟!

فاجعه تا چه حد؟

خدایا در حضور این چند نفری که از اینجا گذر می کنن قسم می خورم از ترم دیگه درست درس بخونم...

کمکم کن ... کمک کن بدون مشروط شدن همه ی واحدام رو پاس کنم...

پ.ن: نذر و نذورات خصوصی تقدیم خودتون می شه...

پ.ن: شرمندم...خدایا واقعا شرمندم...