درک

هیچ وقت فکر نمی کردم این رو برای کسی تعریف کنم 

شب تلخی بود 

با این وجود چیزی که سالها روی دلم سنگینی می کرد برداشته شد 

خوشحالم

beautiful sleep

با یادت شبی که خفتم 

چون غنچه سحر شکفتم....  

 

 

پ.ن:این روزها معنیشو خیلی خوب می فهمم!!!

welcome back

و تو می آیی 

آهسته...با قدمهایی سبک از میان کوچه ی خاطراتم 

و من... 

دل می بازم...

imbecile

گاهی به احمق ها حسادت می کنم... 

 

تقدیر

تقدیر جایی در میان کوچه های آینده به انتظار ایستاده است...

گمان

به گمانم دلم مومن شده است...

tired

انگار زمان جایی میان زمین و آسمان ایستاده است... 

جایی میان بی تابی منو دلتنگی تو.

choose

جایی میان بهشت و جهنمیم 

باور کنی یا نه: امروز روز انتخاب است! 

 

 

 

پ.ن: جواب می دم.کم کم

memories

چه خاطرات احمقانه ای رو از تو با خودم حمل می کنم... 

صفحات کتاب و جزوه ها.... 

یادته؟وقتی استاد این صفحه رو درس داد برای اولین بار اومدی که حرف بزنی... 

قیافت چقدر مضحک شده بود! 

 

این یکی رو چی؟داشتم این صفحه از جزوه ام رو می نوشتم که ازم قرضش گرفتی... 

 

این صفحه ی زبان بود که سر کلاس... 

 

جلسه ی آخر آزمایشگاه که استاد بهت گفت نگاهت به مانیتور نه اون خانوم 

 

به اندازه ی ۲ سال ازت خاطرات مزخرف دارم 

 

تو چی؟ 

تو چی از من تو ذهنت مونده؟ 

 

                                                     

 

پ.ن:به عشق ربطش ندید. 

من فقط می زارم اگه چیزی حس خوبی بهم می ده اتفاق بیفته.همین!

خود خواب زنی

مگر می شه پزشک مومن نباشه وقتی می دونه از اسید آراشیدونیک در پلاکت ترومبوکسان A2 و در سلول آندوتلیال PGI2. 

یکی منقبض کننده ی عروق و باعث تجمع پلاکتی یکی دیگه مانع این دو کار!!!  

 

پ.ن:و خیلی چیزهای دیگه...