آخری نداره...

می چرخی و می چرخی و می چرخی ....

بعد سرت گیج می ره دیگه نمی چرخی...

می رسی به ته تهش...حالا ته چی من نمی دونم...

یه بن بست می بینی...

۲ تا راه هست یا دل ببندی به آجر های قدیمی و قشنگ دیوار یا خرابش کنی و بخوای ببینی پشتش چه خبره...

هیچ از خودت می پرسی اگه اون ور بدتر از این ور باشه چی؟اینجا که خوبه اما اگه اونجا بهتر باشه چی؟اون موقعست که اون وروجکی که توی وجودته همش می خواد از بالای دیوار سرک بکشه...

قدش نمی رسه ... سعی می کنه دیوارو خراب کنه...

می ری پشت دیوار...یعنی اول کلت رو می کنی تو بعد نمی شه که فوضولیت همین جا تموم شه باید از همش سر در بیاری...

امیدوارم اون ور پشه نداشته باشه...بدترین موجودی که من می شناسم پشست!

اگه اون ور نوشابه نداشته باشه چی؟پفک هم دوست دارم...

فقط همین!من دیگه مشکلی با اون ور دیوار ندارم...

 

پ.ن:من عالیم! کارت ملی + کارت دانشجوییم رو گم کردم...

حالا کارت ملی بخوره تو سرم المثنی می گیرم...چه جوری برم دانشگاه؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://ariai.coo.ir

اولممممم

سک سک!

لینک باکس ترنم چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ب.ظ http://tharanom.mihanblog.com

بدون قرار دادن لینک باکس لینک بگیرید
بیشتر لینک باکس ها برای قرار دادن لینک شما در لینک باکس خود باید لینک باکس را درون وب خود قرار دهید ولی من این فرصت را به همه میدهم تا بدون قرار دادن لینک باکس لینک ثابت بگیرید البته این فرصت طلایی می باشد به علت اینکه لینک باکس ما تازه طراحی شده است این امتیاز را داده ایم ولی به مرور زمان شرایط فرق می کند
توجه کنید که اسم لینک باکس ما لینک باکس ترنم نیز میباشد
لینک باکس ما را به تمامی دوستان معرفی کنید تا آنها هم از این امتیاز استفاده کنند
اگه مالی هستید به آدرس tharanom.mihanblog.com برو
این فرصت را از دست ندهید چون دیگر بدست نخواهید آورد

حسین چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

اگر چیپس نداشته باشه چی؟‌ :-؟
بعد یع چیزی... نمیشه اول یه گوشه از دیوار رو خراب کرد دید چه خبره، بعد اگر خوشت نیومد دوباره آجراش رو بذاری سر جاش؟

از چیپس خوشم نمیاد...
جر نزن...نخیرم...یا خراب می کنی می ری یا می مونی...

جان کوچولو پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ http://jaankoochooloo.blogsky.com/

سلام
من که فکر می کنم اگه بخوای برسی به یه بن بست باید تا هر جا که میتونی مستقیم بری.
نه این که هی بچرخی و بچرخی. چون در جا میزنی.

راستی یه هفته ای نبودم.
لطیفه های شماره 70 تا 75 جدیدن
جمله شماره 31 هم جدیده

پ.ن: من حالم از هر چی کوچه بن بسته بهم می خوره
پ.ن: شماره گذاری رو حال میکنی؟ آخر نظم و ترتیب ....
پ.ن: خسته نباشید که اینقدر واسه نگهداریه اسناد هویتی تون زحمت میکشین

سلام...
نه دیگه به شیوه ی هاچ زنبور عسل!
می چرخی می ری جلو...
فکر کردم من بی دقت خوندم اونا رو قبلا ندیدم...

پ.ن: یه جور تفریحه
پ.ن:شما عالی تشریف دارین
پ.ن:خیلی منظورتون رو متوجه نشدم یعنی اصلا نشدم..اسناد هویتی؟

امیر پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ق.ظ

ممنون از اینکه بهم سر میزنی
خوبی ؟ ...
سلام !

به قول خودت کارت ملی بخوره توی اون سرت ! حالا که کارت داشنجوییت گم شده باید دوباره کنکور بدی ؟!!! D:
من یه بار کارت دانشجوییم گم شده بود رفتم درخواست المثنی بدم مسئولش بهم گفت یکی دو هفته صبر کن شاید اونی که پیداش کرده بندازه توی صندوق پست برسه به دستمون بهت خبر میدیم. منم دو هفته بعد رفتم دیدیم یه بنده خدایی مثل اینکه پیداش کرده بودو انداخته بود توی صندوق پست و ارسال شد دانشگاهو گرفتمش.
تو هم یکی دو هفته صبر کن بعد برو درخواست المثنی بده برای کارت دانشجوییت
بازم میام پیشت .....
فعلا

حالا
مرسی
سلام!
فکر کنم...
از بس حواس پرتم...
لطف می کنید!

حسین پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ

مگه کارت دانشجوئی المثنی نمیدن؟‌ :-؟

نمی دونم....
تا اون موقع چی؟
اول و آخر حواس جمعی خودمم!

کیمیا پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

اگه اون ور دیوار کسی نباشه که دوستش داشته باشی چی؟؟؟؟؟؟

مگه دست خودشه؟به زور می برمش....

رویا شاعر بی بهونه پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام خوبی چه خبرا دیگه سر نمیزنییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
قربان شما شما خوبید؟
چشم میام...
اما الان کمی گیرم..
فقط کمی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد