سلام...

موندم با این آمار کثیر بازدید چی کار کنم؟!اون موقع که دیر آپ می کردم که لطف دوستان کم نمی شد.تا ۱۰ تا هم می رسید(عجب رقم بزرگی!حداقلش اینه که دو رقمیه)حالا هم که زود زود آپ می کنم اینجوری می شه.

به خودم:بنده ی خدا بحث فلسفی سیاسی که نمی کنی که مردم بیان نظر بدن.اراجیف می نویسی...

در هر صورت اینقدر عاشق نوشتن هستم که حتی اگه فقط خودم بمونم و خودم باز هم بنویسم...

در دانشگاه به لقب شریف خرخونی معروف می شده باشیم... نمی دونم هنوز ۲ ماه نرفته چه جوری هم کلاسی های گرام بنده به این نتیجه رسیدن؟!

از قالب بلاگم خوشم نمیاد.باید فکری به حالش بکنم.قالب نیست در راه رضای خدا؟

چشمام دچار انسان بینی کاذب شده.مثلا دارم تو خونه راه می رم یهو می بینم یکی رد می شه.گوشام هم دچار توهم شدن.تو خونه ی خالی صدای ورق زدن روزنامه می شنون!

م. می گه جن دیدم . خوب این دوستان عزیز جن لابد کاری دارن که اومدن.پس چرا مذاکره ی صلح آمیز نمی فرمایند؟

پ.ن:عزیزان جنی که احیانا به اینترنت دسترسی دارند من این توضیح رو خدمتتون عرض کنم که من که کاری باهاتون ندارم که.خودتون باهام کار دارید...در هر صورت من ۵شنبه خوشحال می شم مشرف شید...بلکه صوابی هم کردیم!

به شکل نخ دکمه آویزون اهل بیت شدم که من شومینه می خوام.ایشان هم اندر تعجب اینکه من تا دیروز غر می زدم هوا گرم می باشد و از این چیزا و احیانا دچار دوگانگی شخصیت شدم شومینه رو روشن کردن...

این بابا نوئل بیچاره زمستونا چه جوری از توی شومینه ی روشن میاد پایین؟ کباب بابا نوئل می شه که!حالا خودش مهم نیست کادوها جیزبلاله می شن...

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
خوب مینویسی
به منم سر بزن
چند تا سوال هست که ممکنه سوال شما هم باشه جوابها بزودی میاد.

سلام
مرسی از لطفتون

الیاد جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

چه جالب ..

می دونی من از این ترکیب رنگها چیز زیادی نمی دونم ولی
به نظرم هر آدم با احساساتش رنگهای دور و برش رو انتخاب می کنه و این باعث می شه که همه چیز با هم جور در بیاد ..

مرسی از لینکت گلم !!

دوستدار تو؛
ایلیاد

منم خیلی مرسی...

رویا(شاعر بی بهونه) جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام من از وب زیباتون بازدید کردم خوش قلمی و با احساس و با کمال میل شما رو تو لینک هام گذاشتم شما هم منو بزار بای عزیزم

امیر شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

دانشمندا اثبات کردن که اوصولا آدمایی که عشق شتر یا کلاغ یا الاغ یا موجودات شبیه اینا هستن خرخونن ! چیزیه عجیبی نیستا ! من اینو میدونستم که خرخونی ;)
تازه الاغ خون هم شاید باشی D:
دیگه خوش بحالته ها! دوست پسر جسد! پیدا کردیو... D:

این جن و موجوداتی هم که احیانا اطرافت میبینی احتمال خیلی زیاد روح اون اجسادیه که باهاش کاری میکنین ! ;)

فعلا

عجب دانشمندای بی کاری!
اون برای اینه که شما باهوشی عزیزم(به کسی نگو دروغ گفتم)
بله خوب.تو زنده هاش که ما چیزی ندیدیم بلکه در مرده هاش یافت بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد