تولد...

برای روز میلاد تن من

نمی خوام پیرهن شادی بپوشی

به رسم عادت دیرینه حتی

برایم جام سرمستی بنوشی

برای روز میلادم اگر تو

به فکر هدیه ای ارزنده هستی


منو با خود ببر تا اوج خواستن

بگو با من که با من زنده هستی

که من بی تو نه آغازم نه پایان

تویی آغاز روز بودن من

نذار پایان این احساس شیرین

بشه بی تو غم فرسودن من

نمی خوام از گلای سرخ و آبی

برایم تاج خوشبختی بیاری

به ارزش های ایثار محبت

به پایم اشک خوشحالی بباری

بزار از داغی دستهای تنها

بگیره حرم گرما بستر من

بزار با تو بسوزه جسم خستم

ببینی آتش و خاکستر من

تو ای تنها نیاز زنده بودن

بکش دست نوازش بر سر من

به تن کن پیرهنی رنگ محبت

اگه خواستی بیایی دیدن من

 

پ.ن : بی دلیل نیست...

 

و اما....

امروز حال و هوای جمعه ها رو دارم.

مدتی می خوام نیست بشم.راستش بلاگ واقعا داره حوصلم رو سر می بره!

اف و میل رو جواب می دم

پ.ن : پ. دگردیسی تو ناقص بوده...

پ.ن : جدی نگیرید

پ.ن : هوس کردم با آدمهای جدید آشنا بشم.بهتره بگم احتیاج دارم!

پ.ن: حس جالبی نیست...حال و هوای همیشگی داره...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نهاله یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://firedream.blogsky.com

من ۲۴ ساعته تو تعطیلاتم خودتون رو ناراحت نکنین!!
فقط بخندید همه چیز چه شما بخواین چه نخواین حل می شه !! زمان و خنده بر هر درد بی درمانی دوان!!!

خوبه!
من کلا در حال خنده می باشم!
مرسی از راهنماییتون

علی یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ http://takotanhazirebaroon.blogsky.com

سلام...
خوندم...
اون که رو ۵۰۰ تومانی نوشته بود خیلی قشنگ بود...
کاش همه اینو میفهمیدن...
قدر همو بدونیم شاید فردایی در کار نباشه...
خوش باش و سلامت...

سلام...
مرسی...
بله!
همچنین...

[ بدون نام ] یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://hasanazar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید.
یه سری هم به ما بزنید.

سلام...
مرسی که منو مورد لطفتون قرار دادید

حسین یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ

تو هم میخوای نیست بشی؟ :(

نیست که نه...
جواب می دم فقط نمی نویسم...
در خدمت شما که همیشه هستم...

علیرضا دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com

خوبی
مرسی که به من سر زدی گلم دوست دارم بای
به امید بیشتر آشنا شدن

به من سر بزن

سلام.
اومدم آپ نکرده بودید...

حسین دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

اختیار دارین، خدمت از ماست :)
باشه... هروخ دوست داشتی دوباره بنویس :)

(:

mona یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام
حالتون خوبه؟
وبلاگ قشنگی دارید .من هم دوست جدید می خوام (:
راستی من عاشق پزشکیم خوشحال می شم راهنماییم کنید تا من هم به آرزوم برسم..
وقت کردید به من هم سر بزنید
موفق باشید!

سلام.
مرسی شما خوبید؟
لطف دارید.با کمال میل خوشحال می شم...
حتما اگر کاری از دستم بر بیاد...
چشم...
همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد