کم پیدا و شاید نا پیدا می شویم(نقطه!)

میان رفتن و ماندن درنگ می کشیم...

بگو سلام گوییم یا خداحافظ؟

 

سلام سلام سلام...

خوبید؟خوش می گذره؟جای شما خالی..به من که خیلی...

اونقدر که شعورم ته کشیده و حتی جنبه ی هم دردیم رو هم از دست دادم...

داشتیم با بچه ها صحبت می کردیم...گفت زندگی کلا خیلی سخته مگه نه؟منم گفتم نه!

امروز توی دستشویی دانشگاه (حیف که وصف اونجا رو نمی شه کرد خانوما خودشون می دونن چه خبره...)یکی از بچه ها با جیغ اومد بیرون...

اتاقکهای دستشویی پنجره دارن...ایشون حواسش نبوده پنجره باز بوده...یه کلاغ اومده تو...دتشویی از خنده رفته بود رو هوا...بعد من اون وسط ایستاده بودم با کلاغه دعا می کردم...دقیقا متوجه نشدم بچه ها دارن به من می خندن یا به کلاغی که اومده تو...

خلاصه گیس و گیس کشی ما بود و آقا کلاغه...البته گیس نداشت...داشتم سعی می کردم یکی از پرهای دمش رو بکنم اونم هی دور خودش می چرخید و می گفت : قـــــــــــــــــــــار!

همان طور که مستحضر می باشید امتحانات بسیار نزدیک است...تو رو خدا منو هم تو دعاهاتون فراموش نکنید...نمی دونم چی شد یهو باد خورد به کلم اینقدر بی خیال شدم...نکنه ترم اول مشروط بشم

اندر وصف زیاد شدن خوابم روی ترازو جلوس نموده(البته به شکل ایستاده!)وزن خود را گماشتیم...آه از نهاد بر آورده که وای.....همینه اینقدر می خوابی دختر...چاق شدی...به خانواده دلیل را اطلاع داده جمعی بر ما خندیدندی و فسوس کردندی...که تو هنوز باید کلی اضافه کنی تا نرمال بشی...

ولی من که می دونم که...برای همین ۲ کیلوهه!من قد خمره هم بشم برام مهم نیست ولی اگه قرار باشه خوابم زیاد بشه نمی شه که....

یکی از بزرگان عزیز فامیل فرمودند عاقت می کنم اگه لاغر بشی!

 

اگر بار گران بودیم رفتیم...

اگر نامهربان بودیم به شما چه؟به خودم مربوطه!

بله دیگه...دارم می رم همون دختر درس خون قبلی بشم...

گاهی احساس می کنم دچار چند گانگی شخصیتم ....صد دفعه خداحافظی می کنم باز پام نرفته سرم بر می گرده...

ولی این بار دیگه جدیهبعد از پایان ترم هم می خوام برم مسافرت و دوی از تکلونوژی...

بازم می گم تو دعاهاتون منو فراموش نکنید...

 

(ربطی به امتحانات نداره):

خدایا من اگر بد کردم تو بنده بسیار داری...

تو با من نسازی من چه کنم؟

نظرات 13 + ارسال نظر
sh.kh یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Midooni dastshooyie khanoma inja baram jalebe, chon mahale gheybate LOL YAdame yeki az bachehaye UBC ye shortfilm darbarash sakhte bood:)

مخصوصا در مورد اساتید...

سید مجیب سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام

در دنیایی هستم که ... .

سر صبر و حوصله می یام که ... .

به امید ...

یا حق

سلام...
خوبه...
آپتون...

علیرضا چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ http://mano-to-mashim-ma.blogsky.com/

سلام به ما دیگه سر نمی زنی
ما رو یادت نره دوست دارم
آپم بیا

سلام...
دوستان هیچ وقت از یاد نمی رن...

سید مجیب پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://ahledel110.blogfa.com/

سر به دکان نمی زنی ناز مرا نمی خری

با دو لب مبارکت نام مرا نمی بری


آپکیم

یا نور

حالا نه به این شدت...
ولی چشم...

پلنگ صورتی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
دلم خیلی تنگ شده بود.
میدونی که امتحانات میان ترم و ....
عید قربان مبارکتون.
شب یلدا هم خوش بگذره.
من آپم.

سلام
همچنین
هعی...
عید شما هم مبارک
مرسی مجددا همچنین...
مزاحمتون می شم...

elham یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

سلام عزیزم بابا منم مثه توام می ترسم ترم اولی مشروط شم:(
راستی می تونم بپرسم چه دانشگاهی می ری؟؟؟؟
ببین من برا تو دعا می کنم تو هم برا من دعا کن که آناتومی عملی رو پاس کنم!

سلام...
خدا نکنه...
اون که صد در صد با نمره ی خوب پاس می کنید...

امیر سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

کلاغ؟!! اونم توی دستشویی دخترونه ؟!!!!! جلل الخالق! پناه بر خدا !
....

اوهوم...مگه چیه؟
مگه کلاغا دل ندارن...حالا مخلوق خدا راه ورود رو بد پیدا کرده بود...

سید مجیب پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام
نیستید؟؟
یا کم سعادتیم؟؟

سلام
هستم
اختیار دارید

جان کوچولو دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

...

نگین دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام مونارک جونم
خوبی ؟
مرسی از تبریکت گلم
میگممممم
اون کلاغه احیانا چیکار داشت اونجا ؟
تو واسه چی میخواستی دم کلاغو بکنی
گناه داره بدبخت
نه توقع داشتی وایسه سره جاش بگه بیا دمه منو بکن !!
خنده
ایشالا تو امتحانات موفق میشی گلم
حالا مشروط نمیشی یه ۱۰ میگیری
چاق شدی ؟
یا خوابت چاق شده ؟
یا چاقی باعث خواب زیادت شده ؟

عاقت میکنه ؟ (خنده)

هوارتا بوسسس

سلام عزیزم...
مرسی شما خوبی؟
من بی خبرم
خوش می گذشت...تا خودش باشه از راه های بد تو نیاد
اوهووم
مرسی همچنین (؟)
هم چاق شدم هم خوابم چاق شده هم چاقیم باعث خواب شده هم خواب باعث چاقیم شده....
منم کلی بوس...

امیر دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

همون دیگه ! مگه اینکه کلاغ به شما دخترا توجه کنه!
همین ؟! فقط راه ورود رو بد پیدا کرده بود ؟؟؟!

هیچشم...
واسه همینه پسرا اینقدر دنبال دختران؟!

سعید حاتمی دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://blog.1saeed.com

سلام،
با عرض شرمندگی، از تاخیری که در اضافه شدن لینک شما به لیست ما به‌وجود آمد عذرمی‌خواهم. از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به دیگر دوستان انتخاب کردید متشکریم.
می‌دانم بدقولی و عدم پایبندی به تعهد، بسیار ناپسند است و به همین دلیل شرمنده‌ام. ولی متأسفانه در این مدت گرفتاری‌های شغلی و تحصیلی باعث شده بود وقت کمتری برای کارهای جانبی داشته باشم. در کنار این کمبود وقت، تعداد زیاد متقاضیان که به بیش از هزار وبلاگ می‌رسد باعث شده بود رسیدگی به تعویق بیفتد؛ زیرا بررسی هر وبلاگ و اضافه کردن آن به لیست و فرستادن پیام، حداقل پنج دقیقه زمان می‌خواهد که با این حساب چند روز باید تمام وقت به این کار اختصاص می‌دادم که در حال حاضر فرصت آن پیدا شده.
از اینکه کماکان لینک لیست را در وبلاگ خود حفظ کردید بی‌نهایت سپاسگزارم، لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا شوند.
این لیست که چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لینک است که براساس زمان بروزرسانی (آپدیت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ یعنی بعد از هربار نوشتن یادداشت جدید، لینک شما به صدر لیست خواهد آمد و تا بیست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
برای اعلام به روز شدن وبلاگ، باید آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پینگ شود. برخی سیستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهند ولی برخی دیگر باید دستی پینگ شوند. برای پینگ کردن کافیست بعد از آپدیت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پینگ در بالای صفحه اصلی لیست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پینگ» کلیک کنید تا در عرض چند دقیقه، لینک شما به بالای لیست بیاید و دوستان از یادداشت جدید در وبلاگتان مطلع شوند.
البته چون چند وقتی است سایت بلاگرولینگ (که برای اعلام به روز رسانی از آن استفاده می‌شود) دچار مشکل شده، شاید بعد از ده دقیقه پینگ عمل نکند که باید دوباره پینگ کنید. برای برطرف کردن این مشکل کاری از دست من ساخته نیست؛ چون سایت بلاگرولینگ بعد از پنج سال ارایه منظم خدمات، اکنون هیچ کاری برای رفع این مشکل نمی‌کند. با اینحال سعی خواهم کرد خودم سیستم جدیدی را برای اعلام به روز رسانی طراحی کنم.
با تشکر

سلام...
مشغله ی شما قابل درکه...
ضمن تشکر از اینکه بلاگ من رو در لیست قرار دادید

سعید حاتمی دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://blog.1saeed.com

خواهش کوچکی هم از شما داریم، لطفاً در صورت امکان لینک ما را در محل مناسب‌تری قرار دهید تا دوستان شما هم از امکانات رایگان سایت ما استفاده کنند و با وبلاگ‌های دیگر نیز آشنا شوند؛ زیرا نفس این کار گسترش پیوندهاست نه از روی اجبار لینکی را در انتهای وبلاگ قرار دادن. لینک متنی هم کفایت می‌کند و می‌توانید آنرا در کنار لینک دوستانتان قرار دهید.
با تشکر

حتما چرا که نه...
محل قرار گرفتن لینک از روی ناشی گری بلاگر بوده نه عدم تمایل به گذاشتن اون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد