ما و هوای آبستن تعطیلی!

خداجون می شه رسما خواهشی ازت بکنم؟

برنامه ی برف و بارون سال آینده رو پیشا پیش به آموزش عالی بده اینقدر ما رو این ور اون ور نکنن...

تعطیل رسمی اعلام کنن ما هم درست برنامه ریزی کنیم...

پ.ن: خفه شدم از بس نشستم پای تلویزیون و خبر سوگوار تعطیلی فردا رو شنیدم...

پ.ن: خدای خوبم می شه برف شادی هات رو برای بین دو ترم نگه داری؟

پ.ن: دلم برات تنگ شده...

پ.ن: نمی دونم توی فامیل ما چرا هیشکی عروسی نمی کنه...حتی در شرفش هم نیست...خوب دلم عروسی خواسته...البته فرقی نمی کنه یکی از شماها هم دست به کار بشه جواب می ده...

پ.ن: یادم باشه سیزده به در به مجرود های فامیل بگم تنه ی درخت گره بزنن کار اینا با سبزه را نمی افته....

پ.ن: این روزا معلوم نیست چم شده.دست به هر مایعی که می زنم می ریزه حتی آب هم نمی تونم توی لیوان بریزم ناغافل سرریز می شه...

پ.ن: توی این خونه نشینی دل خوشی من بعد از درس شده چک کردن کامنت...کلیهی فعالیت های دیگه کامپیوتر نازنینم سر یه برنامه پاک کردن مشرف شده توی کما فقط کانکت می شه...همونم دستش درد نکنه!حالا تو رو خدا شما شرمنده نکنید هی بیاید نظر بدید...

پ.ن: خیلی ها و خیلی ها هیچ ارزشی برای اونی که اینجاست قائل نیستن فقط می خوان نظری باشه...همین!

نظرات 7 + ارسال نظر
کیمیا چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
واقعا منم موافقم .
ما هم که توی شهرستانیم چوب برف و تعطیلی شما رو می خوریم!
چون امتحانامون با تهران هماهنگه هنوز یکیش مونده . حالا کی؟ الله اعلم.

سلام...
هعی دست روی دلم نزار که برفاش می ریزه...

نگین پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ http://ariai.coo.ir

سلام مونارک جونم
خوبی ؟
بیشین درس بخون
دخترررررررررررررررر
خنده
میبینی چطور به راه راست هدایتت کردم ؟
غششششش

سلام گلم
اگر دوستان خوب باشن منم خوبم
من هدایت نا پذیرم والضالین شدم رفت....

آزاد، چون پرنده پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام

ممنونم نگار من!!
همیشه قلب کسایی برات می زنه که فکرشم نمی کنی.
نگار هر کی تو دلش قایم شده.
کاش منم نگار کسی بودم...

عزیز دلمی ... الیاد

سلام...
مخجول شدیم...
شما که ۱۰۰٪ هستید...
مرسی

جان کوچولو پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ب.ظ http://jaankoochooloo.blogsky.com/

سلام.
خوبید؟
چرا می خواید مجرد ها رو بد بخت کنید.
بیچاره ها دارن راحت زندگی شونو میکنن.
وبلاگ های قبلی حذف شدند.
همه تو یه وبلاگن.
جان کوچولو.
لینک باکستون رو تغییر بدین ممنون میشم.
باتشکر.
جان کوچولو.

سلام.
مرسی به خوبی شما
که به خودم خوش بگذره (;
چشم...
خواهش می کنم

بید مجنون جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره
یادت باشه یه درخت هم خودت گره بزنی
آب اگه ریختی روشنیه بقیه اش هم برای تکمیل رنگین کمونیه که می خوای درست کنی
در ضمن از پای کامپیوتر نشستنت هم ما را خیری نیست چون دیگه بهم سر نمیزنی
به روزم

مگه دیوانم خودم رو بد بخت کنم؟همیشه یه کسایی هستن که هولشونه!
هیچشم همون سبزشم واسه تفنن گره می زنم...
چه خوب!
خوب حالا...چرا دعوا می کنید...
اومدم

کامیاب تنها جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ق.ظ http://kamyabtanha2.mihanblog.com/

[گل]به نام یگانه کاتب کتیبه عشق...[گل]

سلام تو اپ هستم دوست داشتنین بهم سر بزنید
`*.¸[گل].*´السلام علیک یا عبدالله الحسین

`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)
[گل]زفرط تشنگی بی تاب گشتم [گل]
[گل]عطش دیدم زخجلت آب گشتم[گل]
[گل]مشامم پر شد از عطر شهیدان [گل]
که می گردم بیابان در بیابان[گل]
[گل]اگر چه تا کنون کاری نکردم [گل]
[گل]دعا کن تا زمیدان بر نگردم[گل]
`*.¸[گل].*´
¸.•´¸.[گل]•*¨) ¸[گل].•*¨)

[گل]بگیرم دامن دشت و دمن را [گل]
[گل]سراغ عندلیبان چمن را[گل]
[گل]بپرسم از لب تیر زلیخا [گل]
[گل]نشان یوسف بی پیرهن را[گل]
[گل]صبا در خاک و خون آیا ندیدی [گل]
[گل]شهید بی سر و دفن و کفن را [گل]

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین....
سلام

کیمیا پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
خوبی؟
هر کاری کردم قسمت نظر پست جدید باز نشد...
آخ امان از روزی که بهترین یار فراموشت میکنه ... تجربه اش رو داشتم...درست روز تولدم!

سلام...
مرسی گلم شما خوبی؟
ببخشید...من عذر می خوام
بیام گیساشو بکشم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد