من و شلوار لی...

سلام.

نزدیک به ۶ ساعت هر جایی رو که بلد بودم واسه ی شلوار لی گشتم....

از تجریش گرفته تا فاطمی و ولی عصر و ونک...

امسال عجب شلوارای زشتی مد شده...به آقاهه مشحصات می دم هی می گه به پیشنهاد من این ۱ شلوار رو هم بپوشید...

چشمتون روز بد نبینه...فاق همه کوتاه...انگار از دهن بز در آوردنشون چروک....رنگ و رو رفته....فکر کنم فروشنده قبلا همه رو پوشیده....آقاهه می گه سنتی می پسندی...

حالا هر چی...من شلوار گیرم نیمدآخه فکر می کنید اینا چه جوری مد شدن؟

یکی که همشیه شلوارش چروک بوده گفته بزار مدش کنم زشت نباشه...اونی هم که صد سال ۱بار شلوار نمی خریده گفته بزار رنگ و رو رفته بودن رو مد کنم معلوم نشه قدیمیه....حالا می گن سنگ شور!

من شلوار می خوام...(فکر کنم باید برم اندرون خط کتون پوشیدن...)

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ

اتفاقاْ من همین دیروز با یکی از دوستام رفته بودم شلوار لی بخرم واسه خودم، یه دونه از اون چروک خورده ی کثیفشو که مد شده بود رو گرفتم خیلی خوشگله ! ;)

خدا می دونه چی خریدی!
نمی دونم بعضیاش قابل تحمل بودن اما زا تو بعیده از اونا خریده باشی!
حالا در هر صورت مبارک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد