بدون شرح

به ساپرت عاطفی نیاز دارم!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ باحالی داری امیدوارم موفق بشی.اگر مایلی تبادل لینک کنیم؟

سلام.
ممنون و همچنین
با کمال میل...

ارتباط شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
واقعا وبلاگ جالبی دارید . خیلی از وبلاگتون خوشم اومده .
خوشحال می شم ما رو لینک کنید و اجازه لینکتون رو به ما بدید .
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩
اگه با تبادل لینک موافق بودید حتما به من اطلاع بدید که شما رو با چه عنوانی لینک کنم .

سلام.ممنون نظر لطفتون هستش...
خوشحال می شم...
موفق باشید

امیر شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ

منظورت اسکرت عاطفیه یا همون ساپورت عاطفی؟!!!

همون ساپورت

ایده شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

منم ساپورت میخوامم.... هی!
حالا یافت کردی یا نه؟

گفتند یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آنچه یافت می نوشد آنم آرزوست

مهرناز دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

منم به شدت بهش احتیاج دارم


من بغل می خوام...

الهی...
عزیزم بیا خودم بغلت می کنم...
(اگه جنس مونث قبوله)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد