Hug

می گن وقتی کسی رو دوست داری بزار بره...

اگه واسه تو بود بر می گده و تا همیشه می مونه...

اگه واسه ی تو نبود هم...

اما من می گم اگه یکی رو دوست داری محکم بغلش کن و نزار بره...

اون تقلا می کنه دست و پا می زنه اما بعد بی رمق می شه و توی دست های تو آروم می گیره...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

کاملا موافقم.
محکم تر بغلش کن!

D:

امیر دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ

این روشی که میگی در نگاه اول خیلی جالب و وسوسه انگیزه ! ولی در واقع خیلی خطرناکه ! ممکنه وقتی که محکم بغلش کردی که در نره بهت لگد بزنه یا گازت بگیره در با شصت پا بره تو چشات و .... ! کلاْ خطر زیاد داره دیگه ! ;)

بگو طرف از آمازون فرار کرده...چرا اینقدر وحشیه؟

امیر سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

درسته من این قالبو دوست دارم ولی اگه خودم نمیخواستمو راضی نبودم بهت نمیگفتم زحمت اینکار با خودت ....
مطمئن باشی راضیم
اگه برات سخته که هیچ ولی اگه میتونی بسم الله .... ;)

من نه آدم خوش سلیقه ای هستم تو این مورد و نه وارد....(از قالب خودم معلومه)

این عالیه!
مرسی که برای حرفم ارزش قائل بودی...هنوز نتونستم آهنگش رو بشنوم ...برای این که تونستی از قالب قلبی بگذری خیلی ممنونم...
اما گل من ، این که هنوز غمگینه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد