روز ۶

خدا رو شکر که امشب قسمت آخر ترانه ی مادری رو نشون می ده و ما از دستش راحت می شیم...توی هر خونه ای که باشیم چه مهمانی و چه مهمان داشته باشیم ساعت ۱۱ که می شه همه ساکت می شینن و این سریال رو نگاه می کنن تازه بعدش هم سریال های ماه رمضان شروع می شه...

من اگه ۱ ماه هم تنها باشم همیچ وقت تلویزیون و روشن نمی کنم...۱ برنامه ی به درد بخور تا حالا توش ندیدم...قبلا راز بقا نگاه می کردم که زمانش از دستم در رفته و اونم تماشا نمی کنم

 

اما تا وقت آزاد هست فیلم

توی فیلمهای جدیدی که دیدم تماشا کردن the other Boleyn girl رو توصیه می کنم....

خیلی وقته کم پیش میاد از این فیلمها بسازن...

 

 

a walk to remember هم یک فیلم عاشقانه ی معمولی بود...بدون هیچ نکته ای که نظر منو جلب کنه...از عشق های آنچنانی توی فیلمها خوشم نمیاد...

 

21 فیلم بدی نیست...صرفا جالبه...همین!

 

اهل دیدن فیلمهای ایرانی نیستم مگر خیلی سر و صدا کنن 2 تا فیلم همین جوری رو به سفارش یکی از دوستان دیدم:

 

دایره زنگی: بد نیست

مجنون لیلی: به معنای واقعی مزخرفه!...نبینید ها... اون 2 ساعت از عمر آدم رو تلف می کنه...

 

 

روز 6: گریه می کنم...دروغ گفتم! دلم می خواد گریه کنم...

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ

اگه دنبال یه فیلم نسبتاْ قشنگ هستی میتونی دنبال JUMPER هم بگردی ....

حتما می بینمش
مرسی

امیر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ

امیدوارم حالت خوب باشه....

همین؟
بعد از این همه مدت امیدواری حالم خوب باشه؟!

امیر یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ

آره همین .
همین که حالت خوب باشه و سلامت باشی واسه من کافیه....

من خوبم اما شک دارم تو خوب باشی

فرزاد یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
آی این تلویزیون رو خوب اومدی
هیچی توش پیدا نمیشه که به درد بخوره اگه تلویزیون از زندگی خیلی از ما ها بیرون بره موفق ترین آدم ها میشیم چون خیلی وقتمونو میگیره ما هم که آب هندونه تشریف داریم

موفق باشید

حالا چرا آب هندوانه؟

محسن دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ق.ظ http://filmamoon.blogsky.com

روز ۹
خودمون خوبیم اصلن تلویزیون ایران نداریم. خارجیارم نگاه نمیکنم. فقط فیلم میبینم. اونم توی کامپیوتر. البته فارسیارو توی سینما.
توی وبلاگی هم نقدشونو مینویسم. انگاری فیلم زیاد میبینی. دوست داشتی بیا و نقدامونو ببین. نظرتم بده. باشه؟

شما همونید؟
فقط atontment رو از فیلمهایی که نقد کرده بودید دیده بودم که نظرم رو نوشتم...

فریبا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://mermiad91.blogsky.com

سلام . خوبی؟

سلام عزیزم.
خوب.شما خوبی؟
مرسی که به یادم بودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد